به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در اين مراسم با اشاره به جايگاه والاي ولايت مطلقه فقيه گفت: كسي كه از دايره ولايت فقيه خارج شود از دايره ولايت ا... خارج شده است. وي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس به آغاز جنگ اقتصادي دشمنان با ملت ايران اشاره كرد و گفت: در شرايط كنوني دشمنان، كفار، منافقين و نيروهاي غيرخودي جنگ اقتصادي خود را با دولت آغاز كرده اند كه همه اين كينه توزي ها، ريشه در مسائل اعتقادي دارد. وي افزود: اما ملت شريف ايران همچون گذشته با فداكاري، ايستادگي و ايثار آنان را مجبور به عقب نشيني خواهند كرد همانگونه كه با ايستادگي خود، دشمنان را در بحث انرژي هسته اي مجبور به عقب نشيني كرده اند.
فلاح زاده در بخش ديگري از سخنانش با بيان اين كه مديريت استان، نگاهي ويژه به مناطق محروم دارد، به تدوين سند توسعه مناطق محروم استان اشاره كرد و ادامه داد:در سفر پرخير و بركت مقام معظم رهبري (مدظله العالي) نيز بنا به تاكيد معظم له بيش از 40 درصد از مصوبات اين سفر به مناطق محروم اختصاص يافته است كه بايد تا تحقق كامل پيگيري شوند.
استاندار يزد فراهم نمودن زيرساخت ها يي چون آب، گاز، برق و گسترش حوزه حمل و نقل را از عوامل مهم توسعه شهرها عنوان كرد و افزود: تصويب احداث يك واحد پتروشيمي و تامين آب صنعتي و كشارزي شهرستان ابركوه از حوزه خارج از اين شهرستان در سفر پرخير و بركت مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، از جمله اقدامات موثري است كه در اين خصوص صورت پذيرفته ولي بايد تا رسيدن به سرانجام مطلوب پيگيري شوند.
فلاح زاده در پايان خواستار شناسايي استعدادهاي متعهد و متخصص، تلاش در جهت گسترس مسائل فرهنگي و هنري، توجه به بخش هاي كشاورزي و صنعتي و فراهم كردن زمينه اجراي واگذاري سهام عدالت و طرح تحول اقتصادي شد.
شايان ذكر است در پايان اين مراسم از امامي فرماندار سابق ابركوه تقدير و عادل به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي شد.