به گزارش روابط عمومی استانداری یزد "محمدرضا فلاح زاده"  در مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش تولیدات کشاورزی و دامی استان یزد که در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد گفت: خداوندمتعال پس از خلق انسان و دمیدن روح در کالبد انسانی ،او را خلیفه خود بر روی زمین قرار داد و کائنات را به تسخیر او درآورد تا زمین را آباد و از نعمات الهی به بهترین شکل بهره برداری نماید.
وی افزود: بنا برتوصیه بزرگان دینی ،کشاورزی بهترین کار است چرا که فرموده اند "کشاورزی کنید که هیچ عملی ازآن حلال تر و پاکتر نیست."
فلاح زاده اظهار داشت: توکل به خداوند  متعال  در امور مختلف به خصوص کشاورزی، مایه ی برکت می شود.
وی همچنین ضرورت تبلیغ و پرداخت زکات را به عنوان فریضه ای الهی یادآور شد.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مردم شریف ایران در این انتخابات حماسه ای خلق کردند که همه قلدران تاریخ را به حیرت وا داشت.
فلاح زاده ادامه داد: همچنان که رهبرمعظم انقلاب فرمودند این حادثه ، حادثه ای خیره کننده و بی همتا بود که در آن  رشد سياسي و چهره‌ي مصمّم انقلابي و توان و ظرفيت مدني ملت ايران، در نمائي زيبا و پرشکوه در برابر چشم جهانيان به نمايش درآمد.
استاندار یزد مشارکت 85 درصدی واجدین شرایط رای دادن و رای بیش از 24 میلیونی مردم به دکتر محمود احمدی نژاد  را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور منتخب و ملت ایران تبریک گفت.