به گزارش روابط عمومی استانداری یزد محمدرضا فلاح زاده در همایش شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد با تبریک میلاد باسعادت و خجسته پیامبر مکرم اسلام(ص) گفت: مهم ترین وظیفه پیامبران خدمت به خداوند متعال و خلق اوست .
استاندار یزد اظهار داشت: مصیبت ها، رنج ها و جنگ هایی که بر پیامبر اسلام وارد می شد همه به خاطر خدمت به خلق خدا بود تا این خلق، آرمانی و الهی شده، در این دنیا سعادتمند و عزتمند گردیده، هویت و کرامت خود را پیدا کرده و فقط در برابر خداوند یگانه سر تعظیم فرود آورد.
وی فلسفه تشکیل حکومت اسلامی را انجام تکلیف و خدمت به خلق عنوان کرد و ادامه داد: در گام اول، رسالت پیامبران ترویج اخلاق یعنی ترویج همه خوبی های و کنار زدن همه رذالت ها و ناپاکی ها است. استاندار یزد گام دوم را مبارزه با کفر و استقرار حکومت خداوندی عنوان کرد.
فلاح زاده با اشاره به این که در طول تاریخ، جبهه حق در اقلیت بوده است اظهار داشت:
یکی از رسالت های اصلی پیامبران تبلیغ است و اولین کار پیامبر(ص)، امام علی (ع) و ائمه اطهار(ع) تبلیغ و ترویج خوبی ها و پاکی ها بود.
وی با بیان این که بسیاری از انسانها با تبلیغ، سخنرانی و موعظه هدایت شده اند با اشاره به سفارشات علی (ع) به مالک اشتر افزود: ایشان به مالک اشتر سفارش می کردند کارهایی که انجام می شود را تبلیغ و بازگو کند تا پیروان جبهه حق امیدوار و دلگرم و دشمنان نامید و مایوس شوند.
فلاح زاده ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز به تبعیت از امام علی(ع) بر این مسئله تاکید و سنت نبوی و اهل بیت را احیا کردند.
استاندار یزد با بیان این که تبلیغ باید با به کار گیری بهترین تکنولوژی و ابزار تبلیغی صورت گیرد تاکید کرد: رسانه ها که وظیفه مهم اطلاع رسانی را به عهده دارند، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که وظیفه خود را در این رابطه به خوبی انجام داده اند.
وی در پایان از خدمات روابط عمومی ها در دهه مبارک فجر و انعکاس دستاوردهای سی ساله انقلاب اسلامی در استان قدردانی کرد.