معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار خبرداد؛

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "عباسعلي رضايي" روز شنبه 4 مردادماه در جلسه كارگروه تخصصي پژوهش، فناوري و تحول اداري استان كه در محل جهاد دانشگاهي برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان ها و مناطق كمتر توسعه يافته استان با وجود مراكز دانشگاهي مي توانند به سمت توسعه و پيشرفت حركت كنند.
وي افزود: فناوري اطلاعات يكي از محورهاي توسعه استان است و با توجه به كمبود آب در استان بايد به گونه اي برنامه ريزي شود كه در راستاي ايجاد اشتغال پايدار و برطرف كردن آلايندگي و همچنين رفع بيكاري به سمت صنايع كم آبخواه، با درنظر گرفتن منابع موجود در استان پيش برويم و با ايجاد صنايع برتر زمينه اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاه ها را فراهم نماييم..
معاون استاندار در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص شاخص هاي مديريت با توجه به گزارش ارائه شده در رابطه با لزوم جانشين پروري، سخناني ايراد كرد و افزود: فرهنگ مديريت را بايد به دو روش توسعه داد، يكي اينكه فرد بداند براي هميشه مدير نيست و يكي اينكه افراد جانشين او بدانند كه شايد بعد از او به مديريت نرسند.
وي افزود: بايد الگوي خوبي در اين زمينه براي دستگاه هاي اجرايي وجود داشته باشد تا هيچگونه دغدغه اي در زمينه مديريت استان احساس نشود.
رضايي در پايان با اشاره به روز جهاني قدس، اظهار داشت: ظلم بزرگي عليه مردم فلسطين در حال انجام است كه نتيجه جنايات اسرائيل غاصب در غزه است.
اين مقام مسئول از مردم استان يزد به خاطر حضور پر شكوه گسترده و حماسي در راهپيمايي روز قدس امسال قدرداني كرد.
در اين جلسه برنامه ها و عملكرد جهاد دانشگاهي استان و برخي از طرح هاي پژوهشي مورد بررسي قرار گرفت  و اعضا به ارائه نظرات خود پيرامون آن پرداختند.
اعضاي كارگروه پژوهش، فناوري و تحول اداري استان در پايان به بيان ديدگاه ها و نكته نظرات خود پرداختند كه پس از جمع بندي تصميمات لازم اتخاذ شد.