استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،" محمد رضا فلاح زاده" روز پنج شنبه در "محفل انس و مودت وابستگان سپاه" كه در حسينيه ثارالله(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در زمان حكومت طاغوت، به مدت 13 سال شخص دوم مملكت، يك نفر بهايي بود و اكثر وزراء ، استانداران، سردمداران لشكري و كشوري بهايي، لائيك  و يا عضو شبكه صهيونيستي فراماسونري بودند.
وي افزود: كتاب خاطرات وابستگان و نزديكان رژيم پهلوي را بخوانيد و ببينيد چه جرثومه هاي بي ديني بر اين مملكت ، حكمران بودند.
استاندار يزد به وضعيت تأسف بار فرهنگي اجتماعي دوران پهلوي اشاره كرد و گفت: حكومت به صورت رسمي براي تأسيس كارخانه مشروب سازي، حمل و نقل و فروش مشروبات و مراكز فساد و فحشا ، مجوز صادر مي كرد.
فلاح زاده در بخش دوم سخنان خود، استقرار و نگهداري مغزها، پيشرفت و توسعه كشور در حوزه عمران و آباداني، پيشرفتهاي علمي و بومي سازي دانش و مهارت را بخشي از بركات انقلاب اسلامي دانست كه تحت مديريت الهي حضرت امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) و تلاش فرزندان اين مرز و بوم صورت گرفته است.
عالي ترين مقام اجرايي استان، خاطر نشان ساخت: به بركت اين انقلاب، پيشرفتهاي زيادي نصيب ملت ايران شده است كه دشمنان آن را برنتابيده و اكنون جنگ اقتصادي را عليه اين ملت به راه انداخته اند.
وي تصريح گرد: به حول و قوه الهي و تحت مديريت حكيمانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) با اصلاح الگوي مصرف و برنامه ريزي مسئولان، دست انداز جديد دشمنان را پشت سر خواهيم گذاشت.
فلاح زاده در پايان سخنان خود، با يادآوري رشادتهاي غيورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در دوران دفاع مقدس، خلوص نيت و عشق به خداوند و اهل بيت(ع) را از ويژگيهاي بارز رزمندگان اسلام دانست.
استاندار انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جوان را خواستار شد.