استاندار يزد :

 به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "سيد محمد مير محمدي" عصر روز شنبه در ديدار با ائمه جمعه استان افزود: اصولگرا هستم به معناي اينكه هيچ كاري را نمي توانيم بدون اصول انجام دهيم، اعتدال گرايم ؛ اهل افراط و تفريط نيستم و كار را بر اساس قانون انجام مي دهم و اصلاح طلبم يعني اگر ديديم كارمان اشكال دارد، اصلاح مي كنيم تا امروزمان بهتر از ديروزمان باشد.
 وي اظهار داشت: ائمه جمعه محل رجوع مردم هستند و چون روحانيت به عنوان پيشوايان مردم تلقي مي شوند، مردم توقع حل مشكلات خود را از آنان دارند.
عالي ترين مقام اجرايي استان در پاسخ به سئوال يكي از ائمه جمعه، خاطرنشان ساخت: كمبود بودجه مربوط به 4 ماه اخير نيست، در سال گذشته هم كمبود بودجه داشتيم اما تغيير دولت برخي چيزها را علني كرد.
وي  با اشاره به كسري بودجه دولت در سال جاري و تحريمهاي اقتصادي ، تصريح كرد: ساختار اقتصادي بايد تقويت شود تا بتوانيم يك حركت نويي را دنبال كنيم.
ميرمحمدي  در مورد طرح و پروژه هاي نيمه تمام  كه برخي از آنها مورد اشاره ائمه جمعه مناطق مختلف استان قرار گرفت، علت اصلي اين مسأله را قول و وعده هاي نا درست به مردم عنوان و تصريح كرد: من هيچ وقت در طول خدمتم چنين قول و وعده هايي نداده و نمي دهم.
استاندار، يزد را داراي پيچيدگي سياسي بيشتري نسبت به ساير استانها دانست و تأكيد كرد: بايد جوانان جذب شوند و ميدان هاي سالم را براي آنان باز كرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، گفت: براي مسائل مرتبط با معادن، بايد منافع ملي را هم در نظر گرفت.
ميرمحمدي اجراي سيستم CNG براي روستاهاي استان يزد را راه حل مناسبي براي برخورداري مردم مناطق روستايي از نعمت گاز دانست.
پيشنهاد اجراي طرح CNG  براي روستاهاي كم جمعيت و پراكنده، از سوي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد مطرح شد.
آيت الله "محمد رضا ناصري" همچنين با اشاره به وقوع خشكساليهاي پي در پي در استان، خواستار اقدام جهاد كشاورزي در راستاي ذخيره سازي آب كشاورزي براي تابستان در روستاها شد.
وي خام فروشي مواد معدني استان يزد را يادآور شد و گفت: اين موضوع براي آينده استان و كشور خطر ساز است.
 در ابتداي اين ديدار ائمه جمعه مناطق مختلف استان ، به بيان ديدگاه ها و نكته نظرات خود در خصوص مسائل مختلف پرداختند.