به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، در اين اطلاعيه آمده است:
پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی شهرداری هاي يزد و بافق از تاریخ سه شنبه 07/08/1392 لغايت 18/08/1392 از ساعت ۱۰ صبح الی 15 با در دست داشتن مدارک ذیل به منظور تشکیل پرونده و انجام مراحل اداری به مديريت امور اداري شهرداري هاي فوق الذكرمراجعه نمایند.
اصل و تصويرمدارك مورد نياز:
 – سه قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ – تمام صفحات شناسنامه – کارت ملی – کارت پایان خدمت - آخرین مدرک تحصیلی – گواهینامه رانندگي براي رشته شغلي آتش نشان 1  وگواهينامه رانندگي پایه یکم براي پذیرفته شدگان رشته شغلي آتش نشان 2  (راننده ) – گواهی ایثارگری و معلوليت براي احراز امتيازات اعطاء شده – پرینت ثبت نام شرکت در آزمون
– متقاضیان پست های آتش نشان و آتش نشان راننده که سن آنان به ترتیب بیش از  ۲۵ و ۳۰ سال و ساير رشته هاي شغلي بيش از 35 سال می باشد ، می بایست نسبت به ارائه سوابق اشتغال غیر رسمی مربوط به موسسات و ارگانهای مندرج در آگهی استخدام ، به همراه پرینت بیمه ایام مذکور اقدام نمایند،در غیر این صورت از ادامه مراحل بعدي محروم خواهند شد .
ضمناً برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 7252010 داخلي 159 تماس حاصل نمایید.
كميته اجرائي آزمون