به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "سيد محمد ميرمحمدي" روز شنبه در اين ديدار ضمن تسليت ايام سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و سالروز شهادت حضرت امام سجاد(ع) از تلاش هاي اين شورا در خدمت رساني به ايثارگران قدرداني كرد.
وي گفت: مباحث مرتبط با شهدا و ايثارگران موضوعاتي است كه هر چه در راستاي آن تلاش شود باز هم كم است چرا كه استقلال، امنيت و ادامه حياتمان را مديون شهيدان و ايثارگران و خانواده آنها هستيم.
استاندار گفت: هر چند رزمندگان نقش اصلي را در جبهه ها ايفا كردند اما نبايد از نقش مهم و اساسي خانواده هاي آنها در پشتيباني از رزمندگان غافل شويم.
عالي ترين مقام اجرايي استان با اشاره به برخي از مشكلات روحي و رواني جانبازان دوران دفاع مقدس بخصوص جانبازان بالاي 70 درصد گفت: بايد ببينيم چگونه مي توان اسباب آرامش جانبازان را فراهم كرد و افسردگي آنها را كاهش داد.
ميرمحمدي همچنين به موضوع ديدار با خانواده هاي شهدا و ايثارگران اشاره كرد و گفت: از بركات اين ديدارها نزديك شدن قلب ها به يكديگر است.
استاندار تلاش مسئولان را براي ارائه خدمات بهتر به ايثارگران و خانواده آنها خواستار شد.
در ابتداي اين ديدار مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان ضمن تسليت ايام محرم، گزارشي از وضعيت امور مرتبط با شهدا و ايثارگران استان  ارائه كرد.