استاندار :

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" در پيامي به مناسبت 27 ارديبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومي آورده است:
پيشرفت و توسعه جوامع امروزين پيوندي ناگسستني و عميق با علم ارتباطات و مهارتها و فناوريهاي مرتبط با اين علم دارد. به گونه اي كه در اين برهه از زمان -كه به عصر انفجار اطلاعات نامگذاري شده است- توسعه يك جامعه بدون بهره گيري از ابزار ارتباطات، تقريباً محال خواهد بود.
  يكي از ابزارهاي مهم و كارآمد در علم ارتباطات، نهاد تأثيرگذار«روابط عمومي» است كه به عنوان عضو حياتي پيكره يك سازمان، نقش خود را در قالب تسريع دهنده روند تحقق اهداف ترسيم شده براي آن سازمان به  اثبات مي رساند. به بيان ديگر روابط عمومي با كاركردهاي خاص خود از جمله اطلاع رساني و تبليغات، فرهنگ سازي ، نظر سنجي، آموزش و... ، علاوه بر انعكاس رويدادها به مخاطبان خود، مسائل و مشكلات موجود در جامعه هدف را به مسئولان يادآور مي شود تا از اين رهگذر مشكلات، برطرف شده و روحيه اميد و تعالي در كالبد جامعه، بيش از پيش ساري و جاري گردد.نكته قابل توجه اينكه؛ مبارزه با تبليغات منفي و مخرب ، شفاف سازي، در نظرگرفتن رضايت الهي و مصالح نظام مقدس جمهوري اسلامي در انجام امور و رعايت آموزه هاي اسلام ناب محمدي(ص) از ويژگيهاي روابط عمومي مطلوب نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه فعالان اين عرصه بايد تمام اهتمام خود را در اين راستا به كار بندند.نبايد از نظر دور داشت كه در كشورمان طي سالهاي اخير ، نگرش عمومي نسبت به مقوله روابط عمومي اصلاح شده و اين نهاد مهم تا حدودي به  جايگاه خود نزديك شده است. بحمدالله استان يزد نيز در اين مدت شاهد شكوفايي و تعالي بيش از پيش در اين عرصه بوده و اقدامات صورت گرفته در قالب شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان، تحسين برانگيز بوده است.
اينجانب ضمن گراميداشت27 ارديبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومي، موفقيت روزافزون همه  فعالان و صاحب نظران اين عرصه شريف را در راستاي آرمانهاي والاي امام راحل عظيم الشأن(ره) و منويات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.