نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جمع راهپیمایان بیست و دوم بهمن ماه :

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، آیت الله "محمد رضا ناصری" در مراسم راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از حضرت امام(ره)  با عنوان هادی امت، اسوه مقاومت، عارف بزرگ و نجات دهنده بشر یاد کرد و یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهیدان والا مقام را گرامی داشت.
وی یاد و خاطره همه کسانی که در استان یزد پرچم انقلاب را برافراشتند و برای حفظ و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی تلاش کردند گرامی داشت و از خداوند متعال برای آنها علو درجات را خواستار شد.
آیت الله  ناصری در ادامه گفت: حضرت امام(ره) برپا کننده و برنامه ریز این انقلاب بود و تبعیدها، تهدیدها و رنج های بسیاری  تحمل کرد تا این انقلاب به پیروزی برسد و همه ما باید برای حفظ و ثبات این انقلاب تلاش کنیم.
وی اظهار داشت: حضرت امام (ره) کسی بود که همه ما را وصل به خدا و قرآن کرد و با نشان دادن چهره واقعی طاغوتیان باعث شکل گیری این انقلاب ، هدایت انسان ها و زنده شدن اسلام شد.
نماینده ولی فقیه در استان بر همدلی و یکدلی مردم تاکید کرد و افزود : همه مردم باید با حفظ وحدت و با اطاعت از رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) در راستای حفظ و پیشرفت این کشور اسلامی حرکت کنند.
آیت الله ناصری گفت: یکی دیگر از دستاوردهای قیام حضرت امام(ره)، اصل اساسی مکتب اسلام بود که بر اساس حاکمیت و ولایت خدا تنظیم شده است.
امام جمعه یزد ادامه داد: ما با راهنمایی و اطاعت از امام(ره) حاکمیت طاغوتها و حاکمیت آمریکا و نوکرهایش را کنار زدیم و حاکمیت رهبران الهی و ولایت فقیه را پذیرفتیم چرا که باور داریم ولی فقیه انسانی عادل ، مجتهد و شجاع است و حول دستورات خدا حرکت می کند.
وی به هجمه های مختلف دشمنان علیه ملت مسلمان ایران اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: اگر این هجمه ها بر هر کدام از دیگر کشورها وارد شده بود آن کشور قطعا نابود می شد، اما ملت ایران پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان استقامت کرده اند و حکمت این استقامت پیمودن راه خدا، وحدت، حمایت از ولایت و مکتب اسلام است.
ناصری گفت اگر ما ولایت را نمی پذیرفتیم انقلاب اسلامی ایران تاکنون ماندگار نمی شد اما  بصیرت، آگاهی و شجاعت ولی فقیه و ولایت پذیری مردم همواره سبب شناسایی و خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.
امام جمعه یزد در پایان سخنان خود به حفظ سه رکن اسلام، ولایت و وحدت  تاکید کرد.
استاندار یزد در این مراسم با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از حضور با شکوه و پرشورمردم استان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن قدردانی کرد.
"محمد رضا فلاح زاده" گفت: مردم ایران اسلامی در گام اول به اطاعت از حضرت امام(ره) به قیام علیه طاغوتیان برخاستند و در گام دوم با حضور در دفاع مقدس و تلاش برای ایجاد امنیت داخلی و منطقه ای پایبندی خود را ثابت کردند.
وی گفت گام سوم حرکت مردم در عرصه مبارزات و تهاجمات فرهنگی بود که با اطاعت از رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) به مصاف دشمنان رفتند و توطئه های آنان نقش برآب شد.
عالی ترین مقام اجرایی استان گام چهارم حرکت مردم را گام سازندگی و پیشرفت دانست و افزود: ملت مسلمان ایران در این مرحله درتمامی عرصه های علمی، آموزشی ،عمرانی ،فرهنگی، اشتغال ، صادرات و ... پیشرفت کردند.
استاندار گفت: انشاءالله توطئه های دشمنان در حصر اقتصادی و تحریم ها نیز با اراده و همت مردم  خنثی خواهد شد.
محمد رضا فلاح زاده در ادامه ملت ایران را وارث تمام مظلومیت های اهل بیت(ع) و عاشورا دانست و اظهار داشت: قرار است مظلومیت ها را تحمل کرده و در برابر تمامی ظلم ها صبر، پایداری و استقامت کنیم.
این مقام مسئول گفت: ملت غیور ایران این فرمایش حضرت علی(ع) که فرمودند: الله الله فی الجهاد باموالکم و انفسکم و السنتکم  را به خوبی آموخته اند.
فلاح زاده در پایان سخنان خود اظهار داشت: مردم عزیز با حضور باشکوه در راهپیمایی بیست ودوم بهمن ماه بار دیگر به ندای رهبر خود لبیک گفتند و  با آرمانهای امام و شهیدان والا مقام تجدید بیعت کردند.