استاندار يزد:

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده"  با صدورپيامي ضمن دعوت از مردم هميشه در صحنه استان یزد برای شرکت گسترده در انتخابات يازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا آورده است:
در آموزه های گرانبها و ارزشمند اسلام ناب محمدی(ص) و فرهنگ غني اهل بيت عصمت و طهارت(عليهم السلام) مكرراً بر توجه به جایگاه مردم در تعیین سرنوشت خود و مشاركت در امور اجتماعي تأکید  شده است.
در جوامع امروز، انتخابات عرصه بلوغ سیاسی و اجتماعی و روش نوين مشاركت مردم در سرنوشت خويش است. اين پديده مهم در ايران اسلامي در قالبي مبتني بر اصول اعتقادي شكل گرفته و با عنوان مردم سالاري ديني بروز و ظهور يافته است.
نكته مهم و قابل توجه اينكه؛ انتخابات عرصه نمايان پويايي جامعه و بالندگي فكري و فرهنگي مردم هر كشور است كه برگزاري آن به شكل گسترده  و با رعايت 3 اصل اخلاق مداری، قانون محوری و حضور حداکثری و آگاهانه مردم، ضامن اقتدار ملي و انسجام همگاني است. به بيان ديگر انتخابات عرصه دفاع از كليت و هستي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است . بنابراين مي توان هر شعبه اخذ رأي را سنگري  براي دفاع از اين نظام الهي دانست. 
آنچه كه نبايد از نظر دور داشت اينكه؛ دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقطع حساس کنونی همچون ساير مقاطع مهم ديگر، به دنبال مأیوس و ناراضي کردن مردم بوده و همه امكانات خود را به کار بسته اند تا حضور مردم در اين حماسه سياسي را کم رنگ جلوه دهند. بنابراين در  چنین شرایطی ، حضور آگاهانه و حداكثري ملت شریف و نجيب و متدين ایران همچون گذشته توطئه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب  را خنثي و آنان را خشمگین و ناامید خواهد كرد. ان شاءالله
اینجانب از آحاد مردم غیور و هميشه در صحنه استان دارالعباده ، دارالعلم و دارالعمل یزد دعوت مي كنم تا با شرکت هر چه باشکوه تر در انتخابات يازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمين  دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا، بار ديگر با آرمان هاي والاي امام راحل عظيم الشأن(ره) و شهيدان والا مقام تجديد ميثاق و با رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) تجديد بيعت نموده و  حماسه سياسي ماندگاري را خلق نمايند.
 موفقیت روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت مي نمايم.
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته