معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "غلامحسين دشتي" ضمن خير مقدم و قدرداني از همكاري اعضاء شوراي اطلاع رساني در طول سال جاري گفت: در اين جلسات موضوعات مهمي در دستور كار قرار گرفت و به عناصر اصلي آنچه كه به اين شورا مرتبط بوده پرداخته شد.
وي اظهار داشت: در چند دهه اخير افكار عمومي جايگاه بسيار موثري را در موضوعات سياسي و اجتماعي و ... پيدا كرده است و در تصميم گيريها و تعيين اهداف كلان موثر مي باشد.
دشتي گفت: انقلاب اسلامي در راستاي شكل گيري جايگاه افكار عمومي پيش قراول بوده است چرا كه اراده خودش را بر اراده حاكم بر جهان چيره كرد.
وي خاطر نشان كرد: وقتي رهبري يك ملت بتواند اهداف و خواست ملت را مهيا كند يك قدرت جمعي با پشتوانه مذهبي در سايه افكار عمومي شكل مي گيرد.
معاون استاندار ادامه داد: رسانه ها موثرترين عامل در شكل گيري افكار عمومي هستند.
وي اظهار داشت: ملت ايران با عظمت خود در مقابل  تهاجمات گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب اسلامي در حوزه هاي نظامي، فرهنگي و اقتصادي و مقاومت كرده است.
دشتي به اهداف شوراي اطلاع رساني استان اشاره كرد و افزود: بايد همواره افكار عمومي را در مسير اسلام و انقلاب اسلامي هدايت كنيم.
رييس شوراي اطلاع رساني استان اظهار داشت: پيشبرد اهداف در آينده بايد با توجه به سه دستور كار مهم يعني، بهره گيري از آخرين دستاوردها در حوزه علمي و فناوري، هماهنگي و همدلي بين نهادها و شناخت افكار عمومي بر اساس انجام كارهاي پژوهشي صورت پذيرد.
وي همچنين درك عميق تر نسبت به نظام جمهوري اسلامي و اهداف آن را ضروري دانست.
دشتي با بيان اينكه هدايت افكار عمومي كار مهم و مقدسي است، خاطر نشان كرد: تاكنون 38 مورد از مصوبات شوراي اطلاع رساني استان يزد اجرايي شده است.
معاون استاندار ادامه داد: به همت مسئولان استان و روابط عمومي استانداري يزد هويت جديدي در حوزه اطلاع رساني و روابط عمومي هاي استان شكل گرفته است و بايد اين روند تداوم داشته باشد.
مشاور استاندار و مدير كل روابط عمومي استانداري يزد نيز در اين جلسه ضمن ارج نهادن به تلاش اعضاي شوراي اطلاع رساني استان، از زحمات آنان در سال جاري قدرداني كرد.
"سيد عبدالمجيد قائم محمدي" با بيان اينكه در پنج سال اخير 30 جلسه شوراي اطلاع رساني استان برگزار شده و تعداد اين جلسات در سال جاري 11 مورد بوده است، تلاش  بيشتر اعضاء را در راستاي كيفي تر شدن جلسات خواستار شد.
وي افزود: تاكنون 36 جلسه آموزشي براي مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي سطح استان برگزار شده است و تا پايان سال نيز يك نشست ديگر برگزار مي شود.
دبير شوراي اطلاع رساني استان همچنين از انتشار 12 بولتن آموزشي براي مديران استان در سال جاري و 36 بولتن از ابتداي مسئوليت خود تاكنون خبر داد و خاطر نشان كرد: مديران دستگاه هاي استان در اين راستا همكاري خوبي با مجموعه داشته اند.
برگزاري 18 نشست مطبوعاتي با حضور بيش از 80 مدير استان اعم از استاندار محترم، معاونين، مديران كل استانداري و دستگاه هاي استان در سال جاري و در مجموع 76 نشست در پنج سال اخير،از ديگر مواردي بود كه قائم محمدي به آن اشاره كرد.
وي با بيان اينكه رسانه ها بهترين رابط بين مردم و مديران هستند افزود: اصحاب رسانه استان در اين نشست ها حضور داشتند و سعي كردند با انعكاس مطالب، وظيفه خود را به خوبي انجام دهند.
مديركل روابط عمومي استانداري از همكاري اصحاب رسانه، خبرنگاران و رسانه ملي در طول سال جاري تشكر و قدرداني كرد.
وي همچنين با اشاره به موضوع پيش آمده در مورد آب گفت: استان يزد آمادگي برگزاري نشست هاي مطبوعاتي حول موضوع ياد شده با حضور رسانه هاي اصفهان را دارد.
در ادامه اين جلسه ديگر اعضاي شورا به بيان نكته نظرات خود در رابطه با موضوع جلسه پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.