به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا بابايي " در اين جلسه با اشاره به برگزاري همايش يكروزه توجيهي اين كارگروه در تهران، از مشخص شدن زير مجموعه ها و اعضا در بخش هاي مختلف اين كارگروه خبر داد.
وي گفت: رياست كارگروه استاني را معاون برنامه استاندار و دبيري اين كارگروه را مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان بر عهده دارد.
مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان نيز از اختصاص30 ميليارد تومان اعتبار در سال 91 به استان يزد خبر داد و افزود: 18 ميليارد تومان از اين اعتبار به خود اشتغالي و 12 ميليارد آن به مشاغل خرد اختصاص يافته است.
" اكبري " پرداخت اين اعتبارات را از طريق تسهيلات بانك هاي عامل ملي، صادرات، كشاورزي، سپه، تجارت، رفاه و مسكن امكان پذير دانست و مهلت ثبت نام در سامانه مربوطه را از تاريخ 15/10 الي 30/10 سال جاري اعلام كرد.
وي مدت اجراي طرح ياد شده را يكسال از زمان ابلاغ بخشنامه دانست و ميزان تسهيلات مشاغل خانگي  را 50 ميليون ريال با كارمزد 4 درصد و بازپرداخت 3 ساله و 5 ساله و براي ساير مشاغل 150 ميليون ريال اعلام كرد.
اين مقام مسئول همچنين تعداد طرح هاي مشاغل خرد ثبت نام شده سال جاري به اين مركز را 10 هزار طرح دانست و اظهار داشت: شهرهاي ابركوه، اردكان، بافق، طبس، مهريز، ميبد و يزد بالاي 20 هزار نفر هستند و مابقي شهرها و روستاهاي استان شامل اين طرح خواهند شد.