به گزارش روابط عمومی استانداري يزد، " سيد عبدالمجيد قائم محمدي " در این نشست با تسلیت ایام سوگواري شهادت حضرت زهرا (س) ، ارتحال حجت الاسلام والمسلمین " سید جلال یحیی زاده " نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی وگرامیداشت سالروز شهادت " سید مرتضی آوینی " ( روز هنر انقلاب اسلامی ) و سپهبد" صياد شيرازي " گفت: یکی از وظایف روابط عمومی ها در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی تبلیغ برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و خلق حماسه ای ماندگار است.
مشاور استاندار و دبير شوراي هماهنگي روابط عمومی هاي استانداری یزد افزود: مردم ما همواره نشان داده اند که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و24 خرداد امسال نیز مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی سيلي محكم ديگري به صورت دشمنان نظام و انقلاب اسلامي خواهند زد.
قائم محمدي همچنين با يادآوري موفقيت هاي هسته اي ايران اسلامي در چند سال اخير، دستاوردهاي اخير دانشمندان كشورمان در اين زمينه را تبريك گفت.
وی با اشاره به این که از سال 86 تاکنون هفت دوره آموزش طي سی و شش نشست برای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان برگزار شده است ادامه داد: در این مدت 45 هزار و 220 نفر ساعت، خدمات آموزشی ارائه شده که در ارتقاي سطح كيفي فعالیت روابط عمومی ها مؤثر بوده است.
دبیر شورای هماهنگي روابط عمومی های استان از راه اندازی شرکت تعاونی روابط عمومی هاي استان و همچنین مستند سازی فعالیت ها و عملکرد روابط عمومی های استان در سال جدید خبر داد و همکاری هرچه بیشتر روابط عمومی ها را در این زمینه ها خواستار شد.
قائم محمدی افزود: تاکنون چهارجشنواره روابط عمومی در استان برگزار شده که دو دوره آن در دولت نهم و دهم بوده است و امسال نیز پنجمین جشنواره را با توکل به خدا و با همکاری و حضور پررنگ روابط عمومی های استان برگزار خواهیم کرد.
سرپرست حوزه هنری استان هم در این نشست با تسلیت ایام فاطمیه و درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید جلال یحیی زاده نماینده خدوم مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی، گزارشی از عملکرد و فعالیت های حوزه هنری استان در سال گذشته ارائه کرد و گفت: درسال 91 دو فیلم بلند ساختیم و امسال نیز برای اولین بار یک سریال در دست تولید داریم.
" سید ناصر امامی میبدی " تولید وعرضه آثار و فرآورده های هنری و ادبی را یکی از وظایف حوزه هنری عنوان کرد و اظهارداشت: حوزه هنری در تمام عرصه های هنری که مرتبط با انقلاب اسلامی است فعالیت می کند.
وی روابط عمومی را یکی از ارکان موفقیت و بالندگی سازمان عنوان کرد و گفت: روابط عمومی علاوه بر پل ارتباطی بین مردم و کارکنان با مدیر، همانند روشنایی خودرو پیش رو و پشت سر را روشن می کند و راه را نمایان می سازد تا سازمان با گذر از چالش ها به اهداف مد نظر نائل گردد.
امامی میبدی در توصیه های خود به مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان صداقت، شفافیت، انصاف ، جسارت ، رعایت اصول اخلاقی، مطالعه ، به روز بودن، بردباری، خلاقیت، رازداری، ایمان به حرفه ، احساس مسئولیت و پاسخگویی را از جمله ویژگی های مسئولان روابط عمومی ها برشمرد و افزود: روابط عمومی ها باید این جمله گهربار امام صادق (ع) را که " حق را بگو ولو علیه تو باشد." نصب العین خویش قرار دهند.
سرپرست حوزه هنری یزد فعالیت های صورت گرفته درارتقای روابط عمومی های استان در دوره مدیریت قائم محمدی را مطلوب و چشمگیر ارزیابی کرد و پیشنهاد برگزاري یک دوره آموزشی روابط عمومی ویژه مدیران دستگاه های اجرایی را ارائه كرد.
در ادامه يكي از اساتيد دانشگاه به اهمیت نویسندگی در روابط عمومی اشاره کرد و زیبا نویسی و درست نویسی را یکی از مهمترین وظایف و ویژگی های مسئول روابط عمومی عنوان کرد.
" سید محمد باقر کمال الدینی " مطالعه و نوشتن را لازمه کارنویسندگی دانست وبا بیان این که در گذشته فعالیت در زمینه نشر به سختی صورت می گرفت گفت: باید از امکانات امروزی برای انتشار و ترویج فرهنگ و زبان و ادبیات فارسی به خوبی استفاده کنیم.
این مدرس دانشگاه درباره درست نویسی و به کارگیری واژه ها درمعنای واقعی آن مطالبی بیان کرد و در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت واهمیت سجاوندی و علامت گذاری در نویسندگی پرداخت.