به گزارش روابط عمومي استانداري يزد ، سيد محمد مير سعيدي در پايان اين نشست در گفتگو با خبرنگار استانداري گفت :با ایجاد توازن بین بخشی می توان از مشكلاتي كه در زمينه عدم هماهنگي ما بين بخش ها  در استفاده بهينه از منابع كشور و توسعه شهرها و فعاليت عمراني و صنعتي و آسیب های ناشی از آن ایجاد می شود جلوگیری کرد .
مير سعيدي در ادامه گفت : بايد مسائل و مشكلات شهر نشيني و توسعه صنعت و اشتغال به گونه اي رفع شود كه بتوانيم برنامه هاي پيش بيني شده در سطح استان را به اجرا بگذاريم تا در عرصه منابع طبيعي  حداقل زيان و خسارت را داشته باشيم .
وي اظهار داشت : اگر در سطح ملي به هماهنگي بين بخشي نپردازيم و مسائل توسعه بخش هاي مختلف را در كنار هم نبييم و تشكلات و وزارت خانه ها از ديد مسائل تخصصي خود به بحث نپردازند هميشه اين مشكلات را خواهيم داشت .
وي در ادامه افزود : همه ي ما در سطح كشور و استان موظف هستيم كه از منابع پايه و بخصوص بحث منابع طبيعي كه به فرموده مقام معظم رهبري بايد به فرهنگ عمومي تبديل شود حفظ و صيانت داشته باشيم .
مير سعيدي در پايان ابراز امیدواری كرد در جلساتي كه در تهران برگزار مي شود بيشتر به سياست گذاري و هماهنگي كلان كه موانع اجراي كارها را در استان تشديد مي كند و مسئولين استان را با عدم اختيار  و تصميم گيري مناسب مواجه مي كند پرداخته شود .