به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ " حيدر نوروزي " روز يكشنبه در بازدید از پروژه هاي آبرساني ولايت 1 و ولايت 4، ضمن تبريك ايام الله دهه فجراظهار داشت: 304 پروژه عمراني در ايام ا... دهه فجر امسال در استان به بهره برداري خواهد رسيد كه اعتباري نزديك به 104 ميليارد تومان را به خود اختصاص داده است.
معاون عمراني استاندار از بر خورداربودن  بيش از 95 درصد روستاهاي بالاي 20 خانوار استان از نعمت آب آشاميدني خبر داد و افزود: 13 پروژه روستايي مصوب سفر پر خير و بركت رهبر معظم انقلاب اسلامي (مد ظله العالي) با 90 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجرا مي باشد.
طرح ولايت 1 در منطقه فهرج يزد با دارا بودن مخزن 200 متر مكعبي هوايي با پايه 30 متري و مخزن 2500 متر مكعبي زميني و همچنين ايستگاه پمپاژ و ساختمان كلر زني و 13 كيلومتر خط انتقال آب با اعتبار 2 و نيم ميليارد تومان كه 900 ميليون تومان آن از اعتبارات سال جاري در نظر گرفته شده است كلنگ زني شد كه در 18 ماه آينده به بهره برداري مي رسد.
طرح ولايت 4 در منطقه حسين آباد ريسماني يزد كه شامل مخزن 2000 متر مكعبي زميني و مخزن 150 متر مكعبي هوايي با پايه 35 متري و ايستگاه پمپاژ و ساختمان برق و كلر كه اعتباري بالغ بر 1ميليارد و دويست ميليون تومان را داراست و از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) مي باشد، كه در آينده نزديك به بهره برداري ميرسد.