"حيدر نوروزي" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومي استانداري يزد،گفت: در راستاي جذب نيروي متخصص و كار آمد و ايجاد فضاي رقابت سالم و عادلانه اشتغال در شهرداريهاي استان يزد، تعداد 79 نفر از واجدين شرايط پس از قبولي در آزمون و انجام مراحل گزينش در شهرداريهاي بافق،ابركوه و يزد استخدام خواهند شد.
وي گفت: متقاضيان براي ثبت نام در اين آزمون مي توانند از تاريخ 22/2/1392 لغايت 26/2/1392 با مراجعه به سايت سازمان سنجش به نشاني WWW.SANJESH.ORG  نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام كنند.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار گفت: اين آزمون در تيرماه سال جاري برگزار مي شود.
نوروزي اظهار داشت:  پذيرفته شدگان نهايي بر حسب انتخاب محل خدمت در زمان ثبت نام در شهرداريهاي بافق  و ابركوه و سازمانهاي اتوبوسراني، آرامستانها و آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري يزد، بكارگيري خواهند شد.
اين مقام مسئول افزود:متقاضيان تصدي پست آتش نشان و آتش نشان راننده علاوه بر شركت در آزمون استخدامي و ساير مراحل گزينش بايستي در تست ورزش شركت نمايند.
وي از متقاضيان اشتغال در شهرداريهاي ياد شده خواست تا قبل از پرداخت وجه و انجام مراحل ثبت نام، نسبت به مطالعه دقيق دفترچه راهنما و آگهي استخدام مندرج در سايت سازمان سنجش اقدام كنند.
نوروزي گفت: اين افراد براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با مراجعه به شهرداريهاي ياد شده نسبت به تكميل اطلاعات مورد نياز اقدام نمايند.