به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمدرضا بابایی" بر اجرایی شدن مصوبات دور دوم سفر هیات دولت به استان تاکید کرد.
معاون برنامه ریزی استاندار افزود: به طور حتم با اجرایی شدن مصوبات هیات دولت در استان، افزایش رشد سرمایه گذاری و جهش رو به رشد اقتصادی استان تداوم خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 38 قرارداد سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی استان یزد منعقد شده افزود: تا پیش از نخستین سفر هیات وزیران 18 قرارداد منعقد شده بود که پس از مصوبه دور نخست سفر هیات دولت به استان یزد و تبدیل منطقه ویژه اقتصادی نساجی به عام شاهد جهش اقتصادی بسیار مناسبی در استان هستیم.
وی اضافه کرد: این امر نویدبخش روزهای خوشی برای صنایع استان یزد است.
معاون برنامه ریزی استاندار همچنین با اشاره به اینکه شرکت شهرکهای صنعتی استان سه منطقه را جهت استقرار صنایع آلاینده در استان مکانیابی و مشخصات این مناطق را مطرح کرده افزود: پس از کارشناسی همه جانبه و جویا شدن نظر مدیران دستگاه های مربوطه در این خصوص مناسب ترین مکان جهت استقرار این صنایع مشخص خواهد شد.
در این نشست پس از ارائه گزارش طرح آمایش صنعتی در استان یزد توسط رییس سازمان صنایع و معادن استان، مشکلات و کمبودهایی که جهت استقرار صنایع در منطقه ویژه اقتصادی موجود است بررسی و مقرر شد مسوولان دستگاه های مربوطه نهایت تلاش و همکاری خود را جهت رفع این مشکلات به کار گیرند.