به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این نشست با اشاره به بحران اقتصادی جهان خواستار حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی شد و گفت: باید به گونه ای حرکت شود که مشکلات پیش روی این واحدها مرتفع گردد.
استاندار یزد بر توجه به مدیریت صحیح و برنامه ریز و بهره گیری از تجارب مناسب در واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی تاکید کرد.
وی با اشاره به استعداد بالای استان یزد در بخش صنعت و معدن خاطرنشان کرد: وجود یزد ماندگار و پایدار نیازمند توجه و حمایت مسئولین به واحدهای تولیدی و کارافرین است.  استاندار یزد بر ضرورت استقرار مدیریت واحدهای صنعتی در استان تاکید کرد و افزود: چنانچه مدیر واحد صنعتی حضور فیزیکی لازم را در محل کار، حفظ و با برنامه ریزی مناسب نسبت به رفع مشکلات و اتخاذ راهکارهای مطلوب در جهت رونق واحد اقدام کند هیچگاه واحد صنعتی با انباشت مشکلات مواجه نخواهد شد. فلاح زاده تاکید کرد همفکری، همکاری و همدلی مدیران دستگاهها و واحدهای صنعتی با کارمندان و کارگران خدوم و عزیز می توان اکثر معضلات و مشکلات بخش تولید را مرتفع سازد لذا این مسئله باید در اولویت قرار گیرد. وی بر حل مشکلات کارگران زحمتکش واحدهای صنعتی تاکید کرد.
استاندار یزد با بیان این که مدیریت استان همواره خود را در کنار و همراه واحدهای تولیدی و صنعتی می داند از مدیران دستگاههای اجرایی خواست در جهت حل مشکلات آنها همکاری لازم را به عمل آورند.
در ادامه این نشست مدیران دستگاههای اجرایی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری لازم، مقرر شد شهرداری یزد، اداره کل مالیات استان، بانک سپه و سازمان تامین اجتماعی هر کدام متناسب با وظایف حوزه فعالیت خود مساعدت های لازم را به منظور رفع مشکلات پیش روی مجموعه سلک بافت یزد به عمل آورند.