به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این نشست که در محل سالن حمیدیا استانداری برگزار شد با گرامیداشت سالروز عملیات بیت المقدس، به رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: توکل به خدا و توجه به خواست او، بهره گیری از انسانهای الهی و به کارگیری بهترین روش و تاکتیک با در نظر گرفتن تکنولوژی موجود از جمله عوامل پیروزی رزمندگان اسلام بود.
وی با بیان این که مدیریت می تواند امکانات و مقدورات را به بهترین شکل به کار گیرد و هدف مورد نظر را محقق سازد، به تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری امسال به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف اشاره کرد و ادامه داد: یکی از نکات مهم در مسئله اصلاح الگوی مصرف استفاده صحیح از زمان است که باید مدنظر قرار گیرد.
وی بر تحول در ساختار اداری کشور، کوچک سازی دولت و هدفمند کردن یارانه ها تاکید کرد و خواستار فرهنگسازی در این زمینه شد.
در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. تعیین دفتر نخبگان به عنوان کمیته راهبرد به منظور جمع بندی نظرات مدیران، صاحبنظران و فرهیختگان جامعه از جمله مصوبات این نشست به شمار می رود.
گفتنی است بررسی ظرفیت های موجود در استان جهت اصلاح الگوی مصرف، تدوین و تصویب قوانین و مقررات لازم جهت اصلاح الگوی مصرف، فرهنگسازی الگوی صحیح مصرف در بین آحاد مردم و استقرار نظام مدیریت بهره وری در سطح استان از جمله اهداف ستاد اصلاح الگوی مصرف است.