به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ سید محمد میرسعیدی در ابتدای این نشست با گرامیداشت سال اصلاح الگوی مصرف با اشاره پیام نوروزی مقام معظم رهبری گفت: حرکت به سمت اصلاح الگوی مصرف تنها مربوط به امسال نیست و این مسئله باید همیشه مدنظر قرار گیرد.
معاون عمرانی استاندار یزد با بیان این که یکی از مواردی که می تواند در آن اصلاح الگوی مصرف سرلوحه کارها قرار گیرد مقابله با حوادث و اتفاقات است ادامه داد: در بحث حوادث و سوانح باید با برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات در این باب نگاه جدیدی داشته باشیم تا ضمن کم کردن خسارات ناشی از حوادث، با خدمت رسانی سریع و به موقع از وارد آمدن صدمات مالی و جانی بیشتر جلوگیری به عمل آوریم.
وی با اشاره به بارندگی های اخیر به آمار ارائه شده از سوی مقامات کشوری در این رابطه اشاره کرد و گفت: بر اساس این آمار بارندگی های اخیر در این مو قع از سال طی 40 سال اخیر بی سابقه بوده است به طوری که بنا به اعلام مسئولین معادل 20 درصد بارندگی سالیانه کشور بارش داشته ایم و باید  قدردان این نعمت باشیم.
معاون عمرانی استاندار در پایان بر جذب به موقع اعتبارات و آمادگی دستگاههای اجرایی برای حضور به موقع در حوادث و اتفاقات تاکید کرد.
در ادامه نشست اعضا به تبادل نظر و بیان دیدگاههای خود در زمینه مسائل مطروحه پرداختند.