تبریک رئیس شورای اسلامی استان به‌مناسبت نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)

"سیدمحمود میرابوالقاسمی" نماینده مردم یزد در شورای عالی استان‌ها و رئیس شورای اسلامی استان در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "سیدمحمود میرابوالقاسمی" رئیس شورای اسلامی استان و نماینده مردم یزد در شورای عالی استان ها ‌در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان، هفته وزارت اطلاعات و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.
متن کامل پیام رئیس شورای اسلامی استان یزد به شرح زیر است:
نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را تبریک می‌گویم.
این ایام مبارک که به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده، تداوم حرکت، امنیت و ابزاری برای رسیدن به آرامش است.
از مجاهدات خالصانه و حضور گمنامانه سربازان امام زمان (عج) در جای جای ایران اسلامی به‌ویژه استان دارالعباده و دارالعلم یزد، صمیمانه تشکر و قدرانی می‌کنم و امیدوارم در سایه عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری همواره از مخاطرات مصون و در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم مومن و انقلابی ایران و تامین امنیت کشور بیش از پیش موفق باشند.
اینجانب فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت و عدل گستر گیتی، حضرت حجت‌ بن الحسن العسکری را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران اسلامی، به‌ویژه مردم سرافراز استان یزد و همچنین روز سربازان گمنام امام زمان (‌عج) را به همه عزیزان سختکوش وزارت اطلاعات تبریک و تهنیت عرض نموده؛ از درگاه عادل عدالت گستر، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت می نمایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات