استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی عنوان کرد :

تحقق جهش تولید در گرو عملیاتی شدن راهبردهای تدوین شده

استاندار یزد با بیان اینکه گزارشات و راهکارهای ارائه شده در جلسات اقتصاد مقاومتی نشان داد در زمینه تدوین راهبرد ها ضعف چندانی نداریم، افزود: باید عملیاتی و اجرایی شدن این راهبردها در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که با حضور اعضای ستاد و به منظور ارائه مجموعه برنامه ها، اقدامات و پیشنهادات خانه صمت و شرکت شهرک های صنعتی برای تحقق شعار سال در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به شعار سال و اهمیت تحقق آن، عنوان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید و به منظور تحقق این شعار نیاز بود که اقدامات متفاوتی انجام شود و در همین راستا در کنار اقدامات عملی، برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی به صورت جدی تر و هفتگی را در دستور کار خود قرار دادیم.
استاندار با تاکید بر اینکه به منظور پر بارتر شدن جلسات اقتصاد مقاومتی باید جلسات کارشناسی بیشتری برگزار شود، افزود: پس از جمعبندی موانع تحقق شعار سال در جلسات کارشناسی، این چالش ها در ستاد ارائه شود تا مصوبات لازم اخذ گردد.
دکتر طالبی با بیان اینکه گزارشات و راهکارهای ارائه شده در این جلسه نشان داد در زمینه تدوین راهبرد ها ضعف چندانی نداریم، تاکید کرد: باید عملیاتی و اجرایی شدن این راهبردها در  دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: باید از استراتژی های مدونی که در زمینه جهش تولید وجود دارد و از سوی وزارت کشور ابلاغ شده، به راهکارهای عملی برسیم.
استاندار با بیان اینکه پیگیری های لازم برای حضور مدیران کشوری به صورت ماهیانه در جلسات اقتصاد مقاومتی انجام خواهد شد، عنوان کرد: برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی  در شهرستان ها نیز در دستور کار قرار می گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات