استاندار:

 به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا فلاح زاده" در پيامي  به مناسبت برگزاري جشنواره فيلم رضوي در يزد آورده است:
عرصه هنر، عرصه انتقال مفاهيم و ارزش ها از نسلي به نسل ديگر است كه  با بهره گيري از زبانهاي گويا و اسلوبهاي ناب و وزين ، تأثير خود را  به شكلي ماندگارتر بر جاي مي نهد تا انسان در سايه سار اين تاثيرات ، به قلل مرتفع تعالي دست يابد.
جهان در قرن اخير شاهد بروز و ظهور جدي يكي از موثر ترين جلوه هاي هنر بشر، يعني هنر نمايش و بازيگري بود كه همراه با تكنولوژي روز، به توليد فيلمهاي متعدد منجر شد تا اثر گذاري خود را در نقاط دور دست هم به اثبات رسانده و به صنعتي عظيم تبديل شود اما  متاسفانه هنوز اخلاق و معنويت در اين عرصه مغفول مانده است.
البته پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران ، سرآغاز تحول بزرگي در اين عرصه بود تا از اين رهگذر معنويت و فضيلتهاي اخلاقي به اين عرصه راه يابد و هنر اسلامي، گستره افزونتري را به خود بگيرد. ثمره اين تحول عظيم خلق آثاري فاخر و ارزشمند به ويژه با مضامين آييني، زندگي حضرات انبيا و ائمه اطهار(ع) ، تاريخ و تمدن ، دفاع مقدس و ...  بود كه روح لطيف مردم اين مرز و بوم را سرشار از عطر ايمان و معنويت ساخت. خوشبختانه طي سالهاي اخير، اين تحول، شتاب افزونتري به خود گرفته و اقدامات مباركي در اين زمينه رقم خورده است كه يكي از آنها برگزاري جشنواره فيلم رضوي است كه شمه اي از ارادت خالصانه هنرمندان متعهد و ولايي ايران اسلامي به محضر مقدس ثامن الحجج حضرت علي بن موسي الرضا (ع) را به نمايش مي گذارد.
اينك استان يزد مفتخر است كه ميزباني هشتمين جشنواره ملي فيلم رضوي را بر عهده دارد و چشمان خود را فرش قدوم هنرمندان عزيز اين عرصه نموده است.بي ترديد اين حركت عظيم ، فرصتي است مغتنم تا متوليان فرهنگ ، زمينه ساز ترويج فرهنگ غني رضوي در جامعه باشند.
  اينجانب ضمن تشکر و تقدیر از برگزارکنندگان اين جشنواره فرهنگي و هنري، از درگاه خداوند متعال موفقيت همگان را در ظل توجهات حضرت بقيه الله الاعظم(ارواحنا  لتراب مقدمه فدا) مسألت مي نمايم.