به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا فلاح زاده " روز پنج شنبه در اين جلسه با اشاره به رشادت ها و دلاوري هاي ملت ايران در 34 سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي، اظهار داشت: بقاي انقلاب اسلامي به ماندگاري حوادث تاريخ ساز آن است.
وي تحولات منطقه خاورميانه در چند سال اخير را يادآور شد و گفت: هدف دشمنان نظام  مقدس جمهوري اسلامي مبارزه با اسلام ناب محمدي (ص) است.
فلاح زاده در بخش ديگري از سخنان خود، نقش ارگان هايي همچون صدا و سيما، آموزش و پرورش و مخابرات را در اطلاع رساني روز جهاني قدس مهم ارزيابي و تاكيد كرد: دستگاه هاي مرتبط تمامي تلاش خود را در راستاي برگزاري هر چه بهتر راهپيمايي روز جهاني قدس به كار گيرند.
استاندار يزد محبت و خدمت را دو مقوله مهم در رضايت مندي جامعه از عملكرد نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست.
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي نيز با اشاره به برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس در 58 نقطه استان، گفت: 7 كميته در راستاي برگزاري هر چه بهتر اين رويداد مهم در استان يزد تشكيل شده كه در حال پيگيري وظايف خود هستند.
حجت الاسلام و المسلمين"  محمد فخرالديني " در ادامه به تشريح روند طي شده در اين شورا در راستاي برگزاري برنامه هاي روز جهاني قدس پرداخت.
برپايي نمايشگاه عكس و شب شعر، چاپ ويژه نامه روز جهاني قدس، ايجاد غرفه كودك و خاطره نويسي، برگزاري مسابقه پيامكي و وبلاگ نويسي، ، نصب بنر و توزيع پوستر و بروشور در سطح شهر،  صدور بيانيه، تحليل سياسي در رسانه ملي و برگزاري محافل علمي در دانشگاه ها در خصوص صهيونيسم از ديگر برنامه هاي مطرح شده در اين جلسه بود.
راهپيمايي روز جهاني قدس ساعت 11 صبح آخرين جمعه ماه مبارك رمضان با قرائت دعاي آل ياسين از ميدان شهيد بهشتي (ره)  به طرف مسجد ملا اسماعيل آغاز خواهد شد.