به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان  روز دوشنبه در اين جلسه كه در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداري برگزار شد ، با اشاره به ابعاد زندگاني حضرت فاطمه زهرا(س) و ولايت پذيري آن حضرت، گفت: در آسمانها و زمين نمي توان زني پيدا كرد كه مانند حسنين (ع) و زينبين(سلام الله عليهما) را تربيت كند.
حجت الاسلام فخر الديني افزود: جايگاه زن آن قدر والاست كه در روز قيامت، بر خلاف دنيا، افراد بشر به نام مادر خطاب مي شوند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود،اظهار داشت: جنگ جهاني سوم، از نوع عقيدتي  است و در خانه ها آغاز شده ، بنابراين زنان مي توانند در دفاع از هويت و عقيده خانواده نقش مهمي ايفا كنند.
فخر الديني، وظيفه اصلي بانوان در اين زمينه را الگو پذيري از حضرت زهرا(س) به ويژه در حوزه هاي دين مداري و ولايتمداري دانست.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان در ادامه بر اهميت حضور زن مسلمان پيرو حضرت فاطمه(س) در جامعه تاكيد و تصريح كرد: حرمت چادر زنان، مرهون خون پاك شهداست.
مشاور استاندار و مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد نيز  در اين جلسه بر اهميت الگو پذيري از حضرت زهرا(س) تاكيد كرد.
"مريم عبدالحسين زاده"با اشاره به آسيبهاي اجتماعي كه خانواده ها را مورد تهديد قرار مي دهد،گفت: بايد سعي كنيم خودمان را به حضرت زهرا(س) نزديك تر كنيم.
وي  در بخش ديگري از سخنان خود، خواستار نگرش ويژه به جايگاه زن و خانواده در برنامه هاي توسعه اي استان شد.
عبدالحسين زاده همچنين از دستگاه هاي اجرائي خواست تا هر چه سريعتر برنامه هاي خود به مناسبت گراميداشت هفته زن را به دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد، اعلام كنند.