به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"عباسعلي رضائي " در اين جلسه اثرات و بركات سازنده امر اقامه نماز را يادآور شد و اين امر را كاري پرثواب دانست.
وي همچنين از دست اندركاران امر اقامه نماز در استانداري و ادارات تابعه تشكر و قدرداني كرد.
رئيس ستاد اقامه نماز استان نيز در سخناني به اهميت فريضه نماز پرداخت و رسالت نماز را بهار كردن زندگي بشر در تمام فصول سال عنوان كرد.
حجت الاسلام و المسلمين"نبي پور" گفت: نماز هم نقش ريزش و هم نقش رويش دارد؛ هم برگ گناهان  را مي ريزد و هم موجب تعالي انسان ميگردد.
 وي با بيان اينكه استان يزد بالاترين امتياز احيا فرهنگ نماز را در سطح كشور دارد، از حمايت استاندار و معاونين وي در اين زمينه تشكر و قدرداني كرد.
دبير شوراي اقامه نماز استانداري نيز در اين جلسه گزارشي از عملكرد اين شورا در سال 1390ارائه داد.
"محمد مهدي عادل" به شركت در همايش دبيران اقامه نماز استانداريهاي سراسر كشور، اطلاع برنامه هاي شورا به كليه فرمانداران، بخشداران و شهرداران و آموزش 40 نفر از مبلغين نماز در قالب طرح مفتاح به عنوان بخشي از عملكرد شوراي اقامه نماز استانداري اشاره كرد.
مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي استانداري نيز با اشاره به گوشه اي از فعاليتهاي فرهنگي و مذهبي صورت گرفته در استانداري، از همراهي معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار و مديركل اداري و مالي استانداري در تامين زير ساختهاي مرتبط با نمازخانه استانداري تشكر و قدرداني كرد.
"سيد عبدالمجيد قائم محمدي"  با اشاره به اهميت اقامه نماز، تلاش همكاران فعال به ويژه حجت الاسلام بستاني را در اين زمينه ارج نهاد.