به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" روز شنبه در اين جلسه ضمن تسليت شهادت حضرت زهرا(س)،ارتحال نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي را نيز تسليت گفت.
وي در ابتدا ضمن تاكيد بر حضور در مجالس عزاداري حضرت زهرا براي كسب معرفت و نسبت به شخصيت و سيره آن حضرت ، نكاتي از وصيت نامه حجت الاسلام و المسلمين " سيد جلال يحيي زاده" را يادآور شد.
وي در توصيف ويژگي هاي مرحوم "يحيي زاده"، خدا محوري، توسل مداري، ولايت مداري، مردم داري و انجام عاقلانه و عالمانه امور را از جمله اين ويژگي ها برشمرد.
فلاح زاده در ادامه با اشاره به نامگذاري سال جاري توسط رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالي) به تشريح حماسه سياسي، حماسه اقتصادي پرداخت و بر راه اندازي كارگروه حماسه اقتصادي  زير نظر معاونت برنامه ريزي و كارگروه حماسه سياسي زير نظر معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي در استان تاكيد كرد.
بررسي افزايش محدوده شهر يزد و بررسي محدوده و حريم شهري رضوانشهر، دستور كار اين جلسه بود و در اين خصوص بحث و تبادل نظر صورت پذيرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.
استاندار يزد همچنين با اشاره به لغو تدفين شهداي گمنام در ميدان اميرچقماق اظهار داشت: استان يزد هميشه پذيراي شهيدان بوده و خواهد بود اما ميدان اميرچقماق به دلايل متعدد، متناسب با حرمت شهيدان نبود كه با نظر امام جمعه و علماي استان اين برنامه به زمان ديگر و در مكان بهتري كه همه مردم بتوانند از زيارت آن ها بهره مند شوند، موكول شد.
در اين جلسه با توجه به عدم تدفين شهداي گمنام در ميدان اميرچقماق، اعضاي شوراي برنامه ريزي و توسعه استان مصوب كردند تا پس از طي مراحل، اين شهيدان در صحن موزه دفاع مقدس استان به خاك سپرده شوند.