به رياست استاندار يزد برگزار شد؛

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا فلاح زاده" روز شنبه در اين جلسه به تدوين اسناد توسعه استان در حوزه هاي مختلف اشاره و تاكيد كرد: مديران دستگاه ها پيشرفت هايي كه بر اساس اين اسناد در استان حاصل شده است را مورد بررسي قرار دهند تا تاثيرات اين اسناد مشخص شود.
استاندار همچنين با اشاره به مسائل بودجه اي اظهار داشت: علاوه بر بودجه اي كه در استان توزيع مي شود، بودجه حوزه هاي سلامت، آموزش و پرورش، منابع طبيعي، حوادث و ... مستقيم در تهران توزيع مي شود كه دستگاه ها بايد تلاش كنند تا سهم استان يزد را از اين بودجه ها جذب نمايند.
حجت الاسلام والمسلمين "زارع زاده"نماينده مردم ابركوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهريز در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه ضمن قدرداني از تلاش مسئولان براي پيشرفت و توسعه استان و توجه به مسائل بودجه اي گفت: همه مسئولان بايد كمك كنند تا در استان شاهد ارتقاي وضع بودجه باشيم .
در ادامه اين جلسه مصوبه اخير دولت در خصوص ساعت كاري ادارات دولتي مورد بررسي قرار گرفت و مصوب شد ساعت كاري دستگاه هاي اجرايي استان به روال سابق دنبال شود.
معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني استاندار در اين خصوص گفت: در استان يزد تغييري در ساعت كاري ادارات نداشته ايم، لذا بر اساس مصوبه اخير دولت مبني بر 44 ساعت فعاليت كاركنان در طول هفته، مصوب شد طبق روال سابق كاركنان ادارات دولتي استان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 30/14 و روز پنجشنبه از ساعت 7 الي 30/13 در محل كار خود حضور داشته باشند و به مردم عزيز خدمت رساني كنند.
طرح جامع تفصيلي شهر زارچ، بررسي جدول پيشنهادي توزيع بودجه در استان و اصلاح حريم شهر تفت از جمله دستور كار جلسه امروز شوراي برنامه ريزي و توسعه استان بود.