به رياست استاندار يزد برگزار شد؛

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،استاندار در اين جلسه از زحمات استاندار پيشين قدرداني و براي "محمد رضا فلاح زاده" آرزوي توفيق كرد.
وي گفت: فعاليتهاي صورت گرفته در استان از علاقمندي، پشتكار و توان بالاي مديران استان حكايت دارد.
استاندار يزد شناخت وظايف قانوني، وظايف محول شده از سوي دولت و  وظايف وجداني در راستاي برنامه ريزي براي رفع مشكلات مردم را مهم دانست.
وي با بيان اينكه "شوراي برنامه ريزي و توسعه يعني عصاره اي از تفكرات ، انديشه ها و اطلاعات كه در يك مجموعه براي بررسي و رفع نياز همه مناطق متمركز مي شود " خواستار درنظر گرفتن تمهيدات لازم براي كاهش زمان بري طرح موضوعات مهم در شوراي برنامه ريزي شد.
توجه به مطالعات آمايش سرزميني يكي از ضرورتهاي برنامه ريزي است كه مورد تاكيد عالي ترين مقام اجرايي استان قرار گرفت.
ميرمحمدي  افزود: در برنامه ريزي براي كارها علاوه بر سرعت عمل، بايد پروژه هايي در نظر گرفته شود كه بهره برداري از آن طيف وسيعي از مردم را در بربگيرد و  كيفيت كار هم به گونه اي باشد كه مسائل مرتبط ، در كنار آن ديده شود.
 استاندار يزد تصريح كرد: توجه بيشتر به خرد جمعي، قطعاً سبب كاهش اشتباهات مي شود.
وي بر اهميت توجه به كارهاي ضروري، پرداختن به كارهاي مهم تر و ديدن همه جوانب كار تاكيد كرد.
ميرمحمدي با اشاره به اهميت شوراي برنامه ريزي و توسعه گفت: مديران در همين مجامع است كه ديد وسيع تري پيدا مي كنند و در توجه به مسائل پيرامون خود، منافع منطقه اي و ملي  را درنظر مي گيرند.
استاندار اظهار داشت: اساس كار در استان ، مبتني بر اسناد توسعه اي موجود است ، اما بازبيني برخي از موارد مطرح شده در اسناد، در راستاي سياستهاي دولت ، در زمان مشخص صورت گيرد.
اين مقام مسئول، آب، توسعه صنعتي، توسعه توريسم، بيابان زدايي و توسعه پوشش هاي گياهي را از مهم ترين مسائل استان دانست.
 ميرمحمدي در بخش ديگري از سخنان خود، يوم الله 13 آبان را گرامي داشت و  گفت: روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، محور حركتهاي مردمي در مقابله با دشمني آمريكاست و هيچ وقت نمي توانيم دشمني هاي آمريكا را فراموش كنيم.
وي تصريح كرد: امروز را به عنوان يك نماد مبارزه با استكبار از هر نقطه جهان- چه شرق و چه غرب- تلقي مي كنيم و هميشه اين روز را گرامي خواهيم داشت.
استاندار از همگان براي شركت در مراسم سيزدهم آبان ماه  دعوت كرد.
معاون برنامه ريزي استاندار نيز ضمن تبريك انتصاب استاندار جديد و گراميداشت سيزدهم آبانماه، با تشريح ماده 178 قانون برنامه پنجم توسعه ،  به  تبيين جايگاه شوراي برنامه ريزي و توسعه پرداخت و گفت: اين شورا به منظور تصميم گيري، تصويب، هدايت، هماهنگي و نظارت در امور برنامه ريزي و بودجه استانها در چهارچوب برنامه ها ، سياستها و خط مشي هاي كلان كشور تشكيل شده است.
"محمد رضا بابايي" در ادامه گزارشي از وضعيت بودجه استان يزد طي سالهاي مختلف ارائه كرد.