به رياست استاندار برگزار شد؛

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" روز پنج شنبه در اين جلسه اهميت امنيت را يادآور شد و گفت: امنيت؛ بستر اصلي توسعه كشور است.
وي افزود: امنيت زير سايه سه اصل مهم رهبري مقتدرانه و عزتمند، همراهي ملت و پويايي و آمادگي كامل نيروهاي مسلح پايدار مي شود.
فلاح زاده با اشاره به انواع تهديدات، برخي از توطئه هاي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي را برشمرد و اهميت پدافند غيرعامل را يادآور شد.
عالي ترين مقام اجرايي استان يزد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برگزاري كنگره ملي "وحشي بافقي" شسخصيت اين شاعر برجسته را ستود و بر اهميت معرفي مشاهير استان يزد تاكيد كرد.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار نيز در سخناني اهميت پدافند غيرعامل را يادآور شد و گفت: بهترين روش مقابله با تهديد، بازدارندگي است.
"غلامحسين دشتي" با اشاره به در پيش رو بودن هفته پدافند غيرعامل، اظهار داشت: بيشتر  برنامه هاي درنظر گرفته شده براي اين مناسبت، جنبه آموزشي و فرهنگ سازي دارد.
در ابتداي اين جلسه، مديركل پدافند غيرعامل استان برنامه هاي هفته پدافند غيرعامل را برشمرد .
"صباغيان" بر اهميت اطلاع رساني و آموزش در زمينه پدافند غيرعامل تاكيد كرد.
در بخشي از اين جلسه گزارش اقدامات كارگروه ارتباطات و فناوري اطلاعات پدافند غيرعامل ارائه و با اعطاء لوح سپاس از 4 دستگاه فعال در رزمايش پدافند زيستي قدرداني شد.