به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا بابايي" روز چهارشنبه در اين جلسه كه با حضور مديرعامل بانك مهر ايران و صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع) و ديگر اعضا برگزار شد، ضمن تبريك سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، ياد و خاطره حضرت امام(ره) و شهيدان والا مقام را گرامي داشت.
معاون استاندار بر توجه ويژه مسئولان بانكي در راستاي پرداخت تسهيلات براي راه اندازي مشاغل خانگي تاكيد كرد.
بابايي گفت:علي رغم همت بالاي بانك هاي استان در ساير حوزه ها، فعاليت بانك ها در حوزه مشاغل خانگي رضايت بخش نيست و لازم است تلاش بيشتري صورت پذيرد.
وي به جايگاه مهم اشتغال در مسير توسعه استان اشاره كرد و افزود: در صورت بي توجهي به بحث اشتغال،خداي ناكرده به مسير توسعه استان لطمه وارد مي شود.
معاون استاندار ضمن بررسي گزارش عملكرد بانك هاي استان در حوزه حمايت از مشاغل خانگي، براي تسهيل در روند امور دستوراتي را صادر كرد.
بابايي در ادامه خاطر نشان ساخت: در مجموع، عملكرد بانك هاي استان يزد مثبت بوده و اقتدار صنعتي استان در شرايط فعلي مديون حمايت و همت بانك ها است.
وي همچنين گفت: طبق آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان يزد به لحاظ سرانه جمعيتي و سرمايه گزاري رتبه اول را در كشور به خود اختصاص داده است.
مدير عامل بانك مهر ايران و صندوق قرض الحسنه مهر امام  رضا(ع) نيز در اين جلسه ضمن قدرداني از معاون استاندار به موفقيت هاي اين استان در كاهش بيكاري و بالا بردن توليد داخلي و ملي اشاره كرد.
"غلامرضا مصطفي پور" گفت: با توجه به اقليم خشك و موضوع كم آبي در يزد، اين استان توانسته است موفقيت هاي بسيار خوبي را در حوزه هاي مختلف به دست آورد.
وي با بيان اهميت مشاغل خانگي گفت:  پرداخت تسهيلات مرتبط با مشاغل خانگي از اولويت بالايي برخوردار است.
در اين جلسه پيرامون مسائل مرتبط بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.