به رياست معاون سياسي و امنيتي استاندار برگزار شد؛

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،"غلامحسين دشتي" روز دوشنبه در اين جلسه، اهميت عفاف و حجاب را يادآور شد و از دست اندركاران طرح بازرسي وضعيت عفاف و حجاب در ادارات استان قدرداني كرد.
وي گفت: اين موضوع در جامعه ما صرفاً يك كار اداري نيست بلكه اقدامي اعتقادي مي باشد لذا از اين نقطه نظر،كار بسيار حساس و پيچيده اي است.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار افزود: اين طرح عميقاً يك كار فرهنگي و تربيتي بوده و نگاه ها به اين طرح، نگاهي تربيتي است.
دشتي تصريح كرد: ادارات بايستي علاوه بر كاركنان براي ارباب رجوع نيز فضاي مناسب تربيتي و ديني باشد.
اين مقام مسئول با بيان اينكه" بازرسيهاي صورت گرفته در قالب فرمهاي خاص بوده است" خاطر نشان ساخت: ادارات استان يزد در مجموع، نمره قابل قبولي را در اين زمينه كسب كرده اند.
 مشاور استاندار و مديركل امور بانوان و خانواده استانداري نيز به ارائه گزارشي از وضعيت عفاف و حجاب در ادارات استان يزد پرداخت و وظايف درون سازماني، وظايف برون سازماني و همچنين موضوع عفاف و حجاب را از  شاخصهاي اصلي بازرسيهاي صورت گرفته عنوان كرد.
"مريم عبدالحسين زاده"  از بومي سازي فرمهاي ارسالي از وزارت كشور، توجيه بازرسان، برگزاري جلسات متعدد و برگزاري چندين همايش و نشست با موضوع عفاف و حجاب با موضوع عفاف و حجاب  به عنوان برخي از اقدامات صورت گرفته در زمينه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب ياد كرد.
وي تصريح كرد: توازن عفاف و حجاب بايد در هر دو حوزه زنان و مردان برقرار باشد.
عبدالحسين زاده خواستار ايجاد ستاد عفاف و حجاب در استان يزد شد و گفت: صدا و سيما مي تواند نقش مهمي در اشاعه اين فرهنگ ارزشمند ايفا نمايد.
در بخش ديگر اين نشست، برنامه دستگاه هاي اجرايي در راستاي گراميداشت هفته عفاف و حجاب مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.