به رياست معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار برگزار شد؛

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،"عباسعلي رضايي" روز سه شنبه در اين جلسه، ضمن تبريك  سالروز ميلاد خجسته حضرت امام رضا(ع) ، جشنواره ايده هاي برتر، فعاليتهاي مرتبط با كانون هماهنگي دانش و صنعت كاشي،توسعه مراكز رشد در شهرستانها و .... را از جمله اقدامات موثر پارك علم و فناوري استان برشمرد و اقدامات صورت گرفته در اين عرصه را ستود.
وي بر حمايت از ايده هاي منتخب در جشنواره ايده هاي برتر براي تبديل به ثروت  تاكيد كرد و با اشاره به جايگاه سال قبل استان يزد در جشنواره "علم تا عمل"  ، خواستار اطلاع رساني مناسب براي حضور شركتهاي دانش بنيان استان در جشنواره  امسال شد.
رضايي خواستار توجه ويژه دستگاه هاي اجرايي به مقوله هاي "پژوهش" و "فناوري" شد و گفت: توجه به پژوهش نبايد به هفته پژوهش محدود شود و در همه ايام سال بايد كاري اساسي در اين زمينه صورت گيرد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار در بخش ديگري از سخنان خود، اظهار داشت: فرآيند ارزيابي عملكرد دستگاه ها صورت گرفته كه در روزهاي آتي جمع بندي نهايي صورت مي گيرد و دستگاه هاي برتر در شوراي اداري استان، تجليل مي شوند. 
رييس پارك علم و فناوري استان يزد نيز در سخناني با اشاره به سابقه راه اندازي پاركهاي علم و فناوري در مراكز استانها، گفت: اين پارك ها مي توانند نقش مهمي را در راستاي تبديل علم به ثروت ايفا كنند.
 "محمد علي امراللهي" افتخارات و دستاوردهاي پارك علم و فناوري استان يزد را برشمرد و با تاكيد بر اهميت اقتصاد دانش بنيان، تصريح كرد: قصد داريم به يك پارك پيشرو در منطقه تبديل شويم كه رسيدن به اين هدف، زيرساختهايي را نياز دارد.
در اين جلسه برخي از مسئولان پارك علم و فناوري استان و مراكز رشد به بيان ديدگاه ها و نكته نظرات خود پرداختند. در ادامه وضعيت اجرايي مصوبات پيشين اين كارگروه، مورد بررسي قرار گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.