به گزارش روابط عمومي استانداري يزد؛"محمد رضا بابائي" در اين جلسه ضمن تقدير و تشكر از خدمات اعضاء اين كارگروه از زحمات دكتر فروزان نيا قدرداني كرد.
معاون برنامه ريزي استاندار يزد از تلاشهاي علمي، پژوهشي و عملي در حوزه برنامه ريزي استان به ويژه در زمينه اقتصادي خبر داد و افزود: اين حوزه توانسته رتبه خوبي را در سطح كشور كسب كند.
بابائي با اشاره به طرح موضوع اقتصاد مقاومتي توسط رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالي)، تدابير ايشان را در همه زمينه ها بي نظير توصيف كرد و يادآور شد: جهانيان از پيشرفت هاي جمهوري اسلامي ايران شگفت زده شده اند.
وي در ادامه سخنان خود ضمن بيان اهميت علم و ايمان در پيشبرد برنامه هاي كشور، ملت ايران را مردماني داراي باورهاي عميق توصيف كرد و همراهي مردم را يكي از مهمترين ملاكهاي موفقيت هاي جمهوري اسلامي ايران دانست.
فوق تخصص و جراح قلب يزدي نيز در اين جلسه به تشريح راهكارهاي مورد نياز براي موفقيت در حوزه اقتصادي پرداخت و پيشنهاداتي را ارائه كرد.
"سيد خليل فروزان نيا" خاطر نشان ساخت: پيش بيني مسائل آينده در حوزه هاي علمي و عملي، كاهش مشكلات را به دنبال دارد بنابراين توانائي ساخت آينده مقدمه هر گونه پيش بيني است.
وي جنگ اقتصادي در شرايط فعلي جهان را يادآور شد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به دليل رخداد همين جنگ اقتصادي، موضوع اقتصاد مقاومتي را مطرح كرده اند.
فوق تخصص جراحي قلب ضمن بيان اهميت فعاليتهاي گروهي، توجه به مثلث آموزش، پژوهش و كار و همچنين چرخه علم، دين و سياست را ضروري دانست.
وي آينده اقتصادي استان يزد را در زمينه هاي توليد علم، گردشگري و انرژي خورشيدي مطلوب پيش بيني كرد.
در اين جلسه پيرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.