به رياست معاون سياسي و امنيتي استاندار يزد برگزار شد:

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،"غلامحسين دشتي" در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد آيت الله صدوقي(رض) و امام جمعه فقيد يزد، حضور حماسي مردم در انتخابات 24 خرداد را يادآور شد و اظهار داشت: اين حماسه سياسي بايد تداوم داشته باشد و حماسه اقتصادي نيز شكل خواهد گرفت.
وي در تشريح فعاليت كميسيون امنيت عمومي در فضاي مجازي خاطر نشان كرد: اين كميسيون در راستاي مراقبت از فضاي مجازي و نظارت بر مراكز ارائه خدمات اينترنتي فعاليت مي كند.
اين مقام مسئول با اشاره به تهديداتي كه در كافي نت ها در حوزه هاي امنيتي، سياسي، اقتصادي، فرهنگي و ... صورت مي پذيرد، جلوگيري از فعاليت كافي نت هاي بدون پروانه و بدون مجوز را خواستار شد.
معاون استاندار ادامه داد: تا دو ماه آينده همه كافي نت ها پروانه دار و بعد از آن با مراكز بدون پروانه برخورد خواهد شد.
دشتي افزود: با توجه به حساسيت فعاليت كافي نت ها از اين پس صلاحيت صاحبان اين مراكز از لحاظ فني و...  با دقت بيشتري بررسي خواهد شد.
وي با بيان اينكه موافق جريان اطلاع رساني آزاد و بهره برداري علمي و فرهنگي از فضاي مجازي هستيم خاطر نشان كرد:  لازم است براي جلوگيري از فعاليت افراد سودجو مراقبت هايي در اين حوزه صورت پذيرد.
وي همچنين در خصوص فعاليت هاي سايت ها و وبلاگ هاي خبري گفت: اطلاعات سايت هاي مجاز به فعاليت در حوزه اطلاع رساني و انتشار اخبار از طريق اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اعلام شده است كه عموم ميتوانند با مراجعه به سايت www.samandehi.ir و www.rasane-gov.ir اسامي  سايت هاي داراي مجوز را مشاهده نمايند.