به رياست استاندار يزد برگزار شد؛

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده " روز چهارشنبه در اين جلسه از اقدامات كميته هاي مختلف  ستاد انتخابات و همه عوامل برگزاري انتخابات در استان قدرداني كرد.
وي اقدامات تبليغي صورت گرفته توسط كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات را ستود و بر ضرورت تبليغ براي حضور حداكثري مردم در عرصه حماسه سياسي تاكيد كرد.
استاندار يزد خواستار تعامل و همكاري هرچه بيشتر ستاد انتخابات با ناظران شوراي نگهبان و هيأت نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا شد.
فلاح زاده در بخش ديگري از سخنان خود، ضمن تبريك اعياد شعبانيه، بر مطالعه احوالات حضرت امام حسين، حضرت عباس و حضرت امام زين العابدين(عليهم السلام) تاكيد كرد و گفت: در زندگاني اين شخصيتهاي برجسته و بزرگ ، درسهاي زيادي وجود دارد كه مي تواند در زندگي همه انسانها، مدنظر قرار گيرد.
در ادامه رئيس ستاد انتخابات استان يزد به ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته پرداخت و بر آمادگي كامل استان يزد براي برگزاري انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا  تاكيد كرد.
"غلامحسين دشتي" اظهار داشت: از آنجا كه عمل به مرّ قانون را هدف قرار داده ايم به مقوله آموزش در اين زمينه توجه ويژه اي شده است. 
وي از نقش آفريني بالغ بر 17 هزار نفر در روند برگزاري انتخابات در استان خبر داد و گفت: براي داوطلبان تأييد صلاحيت شده براي انتخابات شوراهاي شهر و روستا همايش توجيهي برگزار شده است.
مسئول دفتر نظارت شوراي نگهبان در استان يزد نيز در سخناني اهميت نظارت در انتخابات را يادآور شد .
حجت الاسلام و المسلمين"سيد ناصر محمدي" با اشاره به تعداد ناظران، ناظران مسئول و سرناظران  استان يزد، گزارشي از فعاليتهاي صورت گرفته در حوزه مربوطه ارائه كرد. 
رئيس بازرسي انتخابات استان يزد، نيز گفت:  برنامه هاي بازرسي بر اساس برنامه پيش بيني شده، به اجرا درآمده است.
"عباسعلي رضايي" اظهار داشت: به ازاي هر 10 شعبه يك بازرس و براي هر شهرستان يك سر بازرس تعيين شده است.
وي از فعاليت 235 نفر در حوزه بازرسي انتخابات استان خبر داد.
دبير  اجرايي هيأت نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي استان يزد نيز فعاليت يكهزار و 64 نفر  ناظر در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا را يادآور شد.
"محمد حسين عليخاني" همچنين از فعاليت 60 نفر سر ناظر ، 28 نفر بازرس ويژه  و 107 نفر كادر مديريتي نظارت در سراسر استان خبر داد.
 در ادامه اين جلسه فرمانداران به بيان وضعيت آمادگي ستاد انتخابات شهرستانها پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.