معاون سياسي ،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

به گزارش روابط استانداري يزد،" غلامحسين دشتي" روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهي امور جوانان استان يزد كه در محل سالن حميديا  برگزار شد، ضمن گراميداشت دهه مبارك فجر نقش جوانان در پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را يادآور شد.
وي با اشاره به تهاجم فرهنگي دشمنان به ويژه  در حوزه جوانان، اظهار داشت: امروز قشر جوان ما مظلوم است و بايد اين هجمه هاي فرهنگي و راه هاي مقابله با آن را به جوانان بشناسانيم.
معاون استاندار ، تصريح كرد: جوانان ما با تكيه به توانمنديهاي خود و صبر و مقاومت در عرصه هاي مختلف، راه هاي جديدي براي پيشرفت ملت ايران اسلامي باز مي كنند.
دشتي در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به اهميت سازمانهاي مردم نهاد در جامعه، گفت: بن مايه اصلي كار سمن ها، ايثار و فداكاري و عالي ترين نوع مشاركت به لحاظ تاريخي وفرهنگي اين موضوع انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و بسيج است كه با فداكاري مردم محقق شد.
وي افزود: مردم ما در طول تاريخ دست رد به سينه هر تشكلي كه زمينه ديني و استقلال طلبانه نداشته است، زده اند، اما انقلاب اسلامي تشكلي مبتني بر پايه هاي ديني و آرمان استقلال است كه مردم آن را حمايت كردند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با تاكيد بر گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي به عنوان يكي از شعائر الهي، خاطر نشان ساخت:  تعظيم شعائر الهي به فرموده قرآن كريم ناشي از تقوا و پاكي قلوب است.
در اين  جلسه گزارش نتايج پژوهش"موانع و چالشهاي سازمانهاي مردم نهاد در جلب مشاركت اجتماعي"  و گزارش وضعيت اجرايي مصوبات جلسات پيشين ستاد ساماندهي امور جوانان استان ارائه و پس از بحث و بررسي ، تصميمات لازم اتخاذ شد.