معاون سياسي و امنيتي استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد؛ " غلامحسين دشتي " روز پنج شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان ، مكانيزه بودن دور دوم انتخابات در استان را يادآور شد و افزود: سهولت، دقت و امنيت از محسنات برگزاري انتخابات بصورت مكانيزه است.
دشتي در ادامه با اشاره به وجود كمترين تخلف انتخاباتي در مهلت قانوني تبليغات در استان، از وجود فضاي آرام و امن در استان در خصوص برگزاري انتخاباتي سالم و بدور از حاشيه خبر داد.
وي استفاده از تجربيات دور اول در خصوص برگزاري انتخابات با سيستم مكانيزه درشهرستان اردكان را مهم ارزيابي و خاطر نشان كرد: فردا از روند برگزاري انتخابات در تمامي حوزه ها بازديد خواهد شد.
دشتي اظهار داشت: استان يزد براي  برگزاري دور دوم انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از آمادگي 100 درصدي  برخوردار است.
جانشين ستاد انتخابات استان نيز در اين جلسه از افزايش 5 در صدي ميانگين مشاركت مردم در دور اول انتخابات نسبت به انتخابات پيشين خبر داد.
" محمد مهدي تقوايي " گفت: انتخابات دور دوم در حوزه انتخابيه مهريز همزمان با سراسر كشور از ساعت 8 صبح جمعه- فردا- آغاز مي شود.
وي  در ادامه از نصب 5 بنر آموزشي درباره سيستم مكانيزه در انظار عموم و همچنين  تهيه پوستر آموزشي در راستاي فرهنگ سازي در زمينه برگزاري انتخابات به روش مكانيزه خبر داد.

رييس كميته تبليغات و اطلاع رساني انتخابات استان نيز در اين جلسه حضور آحاد مردم در پاي صندوق هاي راي در روز 15 ارديبهشت ماه را باشكوه پيش بيني كرد.
" سيد عبدالمجيد قائم محمدي " همچنين از حضور خبرنگاران براي پوشش خبري لحظه به لحظه انتخابات خبر داد و نقش رسانه در اطلاع رساني اين امر مهم را حياتي دانست.