دبير شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان يزد:

 به گزارش روابط عمومي استانداري  يزد به نقل از سازمان اقتصاد و دارايي استان ، "سيد عبدالمجيد قائم محمدي " روز يكشنبه در بازديد از  سازمان اقتصاد و دارايي استان يزد ،  افزود:  اگر كارمند احساس كند كه مدير و مجموعه با او همراه است؛ قطعا در كارش تاثير مثبت خواهد گذاشت  و موجب ارائه خدمات بهتر به جامعه مي شود.
وي با بيان اينكه روابط عمومي مي تواند مشاور خوبي براي مدير و مجموعه باشد، گفت: در برخي دستگاهها، نگاه مدير به بخش روابط عمومي خوب و مناسب است؛ اما در برخي جاهها، اين نگرش بايد عوض شود و حمايت بيشتري از اين بخش صورت گيرد.
وي با قدرداني از روابط عمومي سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد بر تعامل و ارتباط بيشتر با مجموعه تاكيد كرد و افزود:  اطلاع رساني، برگزاري نشست هاي پرسش و پاسخ و ارتباطات درون سازمان و برون سازماني توسط روابط عمومي در پيشبرد اهداف و برنامه هاي سازمان مهم است و موجب شفاف سازي عملكرد و فعاليت ها و در نتيجه آرامش جامعه مي شود.
مشاور استاندار یزد بر حضور فعال و مستمر روابط عمومي در عرصه هاي مختلف تبليغات و اطلاع رساني تاكيد كرد و گفت: اگر روابط عمومي، جامع نگر باشد؛ همه از خدمات آن بهره مند مي شوند.
رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد هم در اين ديدار  با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش هاي مختلف اقتصادي استان، ضرورت اطلاع رساني از خدمات نظام و دولت به خصوص بخش هاي اقتصادي را مورد تاكيد قرار داد.
" مراد علي مير " گفت: تعامل و همكاري خوبي بين بخش هاي مختلف اقتصادي اعم از امور مالياتي، گمرك ،  بورس، بانك ها ، بيمه ها و اموال تمليكي وجود دارد و با رويكرد جديد در بحث روابط عمومي سازمان، اين همكاري در بخش هاي اطلاع رساني نيز تقويت شده است.
وي در بخش ديگري از سخنانش روابط عمومي را بازوي توانمند مدير دستگاه برشمرد و اظهار داشت وگفت: روابط عمومي از جايگاه ويزه اي برخوردار است و مي تواند كارهاي بزرگي را انجام دهد و اين سازمان با تقويت اين بخش و حمايت از آن، در زمينه اطلاع رساني در بخش هاي مختلف اقتصادي به خصوص هدفمند سازي يارانه ها و سرمايه گذاري اقدامات مناسبي را انجام داده است.
در اين نشست  احمد جعفريمسوول روابط عمومي سازمان امور اقتصادي و دارايي يزد  نيز گزارشي از  فعاليت ها و اقدامات انجام شده و برنامه هاي اين سازمان در حوزه اطلاع رساني و تبليغات در سالجاري را ارائه كرد.