معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "غلامحسين دشتي" روز چهارشنبه در دومين نشست كارگروه زنان و خانواده استان يزد، ضمن تبريك پيشاپيش سالروز ميلاد كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز ملي دختران، اظهار داشت: كار فرهنگي ، تربيتي و علمي در حوزه بانوان سهل و ممتنع است زيرا تربيت بايد از خاستگاه پذيرش محقق شود و اولين اصل در نظام تربيتي، ايجاد اعتماد است.
وي افزود: عنصر تربيتي هم جوهره عقلانيت و هم جوهره عواطف و احساسات را دارد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در بخش ديگري از سخنان خود، با بيان اينكه تربيت يك كار صرفا ذهني نيست و در ميدان تجربه شكل مي گيرد، خواستار حضور بانوان موفق در اين كارگروه شد تا كارگروه زنان و خانواده تلفيقي از حوزه علم و عمل باشد.
دشتي تاكيد كرد: بايد يك نهضت فراگير براي حضور سالم بانوان در همه عرصه ها فراهم آورد.
اين مقام مسئول ضمن تقدير از دستگاه هاي اجرايي كه برنامه هايي را در زمينه گراميداشت روز ملي دختران طراحي كرده اند، بر ضرورت كيفي تر شدن اين برنامه تاكيد كرد.
 وي همچنين بر اهميت ايجاد مدل ملي مناسبي براي بانوان كشور در استان دارالعباده و دارالعلم يزد تاكيد كرد.
مشاور استاندار و مديركل امور بانوان و خانواده استانداري يزد، نيز در سخناني سالروز ميلاد حضرت معصومه(سلام ا.. عليها) و روز ملي دختران را تبريك گفت.
"مريم عبدالحسين زاده" با اشاره به برنامه هاي ارسالي از سوي دستگاه هاي اجرايي براي گراميداشت روز ملي دختران، بر اهميت افزايش كرامت در دختران تاكيد كرد.
در اين نشست  دستگاه هاي اجرايي استان، برنامه هاي خود را براي بزركداشت روز ملي دختران اعلام كردند.