استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" روز چهارشنبه در مراسم توديع و معارفه مديركل ديوان محاسبات استان يزد، با اشاره به حديثي از حضرت علي(ع) درباره عبادت، اهميت خدمت خالصانه به مردم را يادآور شد.
وي با اشاره به جايگاه نظارت در نظام مقدس جمهوري اسلامي، پيشگيري را مهم ترين اصل در ديوان محاسبات دانست.
فلاح زاده سختيهاي كار نظارتي را يادآور شد و بر تعامل هرچه بيشترديوان محاسبات استان با دستگاه هاي اجرائي تاكيد كرد.
عالي ترين مقام اجرائي استان ضمن تقدير و تشكر از خدمات و تلاشهاي" سيد جمال مستوفي زاده" براي "رضا رحمتيان" در سمت  مديركل ديوان محاسبات استان يزد آرزوي توفيق كرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با تبريك هفته دفاع مقدس، ياد و خاطره سروقامتان 8 سال دفاع مقدس را گرامي داشت.
استاندار يزد گفت: هر آنچه كه داريم مرهون جانفشاني مردان مردي است كه براي سربلندي و عزت ملت ايران اسلامي و دست يافتن به قله هاي رفيع كرامت  از جان خود گذشتند.
فلاح زاده با تشريح دسايس دشمنان اسلام و نظام مقدس  جمهوري  اسلامي در برهه هاي مختلف تاريخ، اظهار داشت: آخرين توطئه دشمنان ساخت و انتشار فيلمي موهن عليه پيامبر عظيم الشأن اسلام (ص) است كه الحمدالله ملت مسلمان جهان بيدار شدند و در مقابل دشمنان ايستادند.
وي افزود: در همه عرصه ها  با برنامه ريزي  و وحدت به پيروزي رسيديم،  ان شاالله در عرصه اقتصادي هم با برنامه و وحدت پيروز شده و خواسته رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) در خصوص اقتصاد مقاومتي را برآورده مي سازيم.
رئيس مركز آموزش و برنامه ريزي ديوان محاسبات كشور نيز در اين جلسه نظارت بر صرف بودجه را وظيفه مهم ديوان محاسبات دانست و گفت: رويكرد اصلي در اين نظارت، پيشگيري است.
"فريدون همتي" اظهار داشت: نظارت الكترونيكي مي تواند دقت، سرعت و قدرت تحليل را افزايش دهد.
وي آموزش مديران و آموزش مديران مالي دستگاه ها را جزو استراتژي دوره جديد ديوان محاسبات عنوان كرد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار نيز تعامل و همكاري ديوان محاسبات استان  با دستگاه هاي اجرائي را مطلوب ارزيابي كرد.
"عباسعلي رضائي" ضمن آرزوي توفيق براي مدير كل جديد ديوان محاسبات استان، تلاشهاي سيد جمال مستوفي زاده را ارج نهاد.