استاندار يزد:

 به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا فلاح زاده "در پيامي به مناسبت برگزاري دهمين دوره جشنواره ملي خوشنويسي رضوي آورده است:
هنر اصيل خوشنويسي، كه تاريخ كهن و پربارش، آثار ارزشمند و كم نظيري را در دل خود جاي داده است، در حقيقت بازتاب ذوق و انديشه و حديثي گويا از رابطه¬ي تنگاتنگ انسان با روزگار خويش است.
اين هنر ماندگار که در رابطه صميمانه ميان كاغذ، جوهر و كلمات زاده مي شود، اوج تجلي خويش را در بستر فرهنگ و تمدن غني اسلامي نمايان مي سازد. هنرمندان خوشنويس اسلامي، آنگاه كه براي نشان دادن ارادت قلبي و خالصانه خويش به ائمه عصمت و طهارت(ع)، دست بر قلم برده اند، كاري كارستان كرده و جلوه اي باشكوه از پيوند ميان دين و هنر را به نمايش درآورده اند. هنر خوشنويسي در طول اعصار مختلف، با بهره گيري از لطافت و سادگي خود و معنويتي بر گرفته از فطرت پاك و زلال هنرمند، بلند قامت بر جاي مانده و روز به روز مسير تعالي و تكامل خويش را مي پيمايد. در برگزاري دهمين جشنواره ملي خوشنويسي رضوي در استان دارالعباده و دارالعلم يزد، كه مردمانش از ديرباز ارادتي عميق و قلبي و پيوندي ناگسستني با ثامن الائمه، حضرت علي ابن موسي رضا(عليه آلاف تحية و الثناء) داشته اند، اقدامي مبارك است. اين جشنواره ملي، فرصتي است مغتنم تا متوليان اين امر در كنار بهره گيري از آثار ارزشمند هنرمندان خوشنويسي كشور، زمينه ساز ترويج فرهنگ غني رضوي در جامعه باشند. ضمن آن كه فضاي هنري و معنوي كه به بركت برگزاري اين مراسم در جامعه هنري استان و در ميان هنرمندان عزيز اين خطه از ميهن عزيز اسلامي، كه گذرگاه حضرت ثامن الحجج (ع) نيز مي باشد، اتفاقي ارزشمند است كه بايد از آن به نحو شايسته بهره برد.     
اينجانب ضمن خيرمقدم به اساتيد گرانقدر و هنرمندان عزيز سراسر ميهن عزيز اسلامي كه با حضور خويش رونقي دوباره به اين جشنواره بخشيده اند، از خدمات و تلاشهاي ارزنده همه دست اندركاران برگزاري اين جشنواره فرهنگي و معنوي قدرداني كرده و با گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي والامقام به ويژه شهداي هنرمند خوشنويس كشور، موفقيت همه هنرمندان متعهد را با بهره گيري از سيره متعالي هشتمين اختر تابناك امامت و ولايت و در راستاي آرمانهاي بلند امام راحل عظيم الشان(ره) و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت  مي نمايم.