معاون هماهنگي امور عمراني استانداریزد:

در حمایت از تولید کنندکان باید عزم جدی داشت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزدگفت: در راستای حمایت ازتولید کنندگان، صنعتگران و تولید داخلی باید گام اساسی و جدی برداشته شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،عصر دوشنبه 22 تیر ماه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار, سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، افراد عضو کارگروه و نمایندگان واحدهای تولیدی دارای مشکل در سالن شهید موحدین استانداری  یزد برگزار شد.
" سید محمد رضا سید حسینی " در این جلسه که بیش از 3 ساعت ادامه داشت، اظهار داشت: دولت تدبير و اميد در حمايت از توليد داخلي عزم جدي دارد و بايد در راستاي حمايت از واحدهاي توليدي از طريق امور مالياتي و بانكهاي استان طرحهاي حمايتي اجرا شود تا اين واحدهاي توليدي و صنعتي بتوانند به حيات خود ادامه دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد هدف از تشکیل این کار گروه را بررسی علتهای رکود یا توقف واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل آنها عنوان نمود و خاطر نشان کرد: باید در راستای حمایت از تولیدکنندگان، صنعتگران و تولید داخلی باید گام اساسی و جدی  برداشته شود. 
در ادامه این جلسه مسائل 11 واحد تولیدی و شرکت صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم داده شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات