به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار روز دوشنبه در اين مراسم ضمن قدرداني از زحمات شبانه روزي افراد مرتبط با ستاد تسهيلات نوروزي استانداري يزد، گفت: تعداد زيادي از كاركنان دولت در ايام تعطيلات نوروزي به ارائه خدمت به مردم و بويژه ميهمانان نوروزي مشغول بوده اند.

" عباسعلي رضايي " اظهار داشت: در سال جديد با ابلاغ مديريت ارشد استان، فعاليت هاي خوب و ارزشمندي در حوزه هاي مختلف به ويژه در زمينه فرهنگي صورت گرفت.

وي با اشاره به رشد 30 درصدي اسكان مسافران نوروزي، افزود: در تعطيلات نوروزي دو ميليون و پانصد هزار نفر در استان يزد اسكان يافتند كه اين موضوع علاوه بر رشد اقتصادي براي استان يزد، وضعيت مطلوب اسكان در سطح استان را نشان مي دهد.

رضايي در بخش ديگري از سخنان خود، تاكيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي    ( مد ظله العالي ) در راستاي حماسه سياسي و اقتصادي را يادآور شد و خاطر نشان كرد: 750 ناظر و بازرس در سطح استان در اين ايام به انجام وظيفه مشغول بوده اند.

تلاش در راستاي حل مشكل نيروهاي قرار دادي، حقوق و مزاياي نيروهاي استانداري و ... از ديگر نكات مورد اشاره توسط اين مقام مسئول بود.

در پايان اين مراسم با اهداي لوح سپاس از دست اندركاران ستاد تسهيلات نوروزي در استانداري يزد قدرداني شد.