در مراسمي با حضور مسئولان استان تشريح شد؛

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،آيت الله "محمد رضا ناصري" در اين مراسم فرا رسيدن سالروز سفر تاريخي رهبر معظم انقلاب به استان يزد را تبريك گفت.
وي ضمن گراميداشت ياد و خاطره نماينده فقيد ولي فقيه در استان؛ مرحوم حجت الاسلام و المسلمين صدوقي، از پيگيريهاي استاندار يزد در خصوص اجراي مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به يزد ، قدرداني كرد.
وي در بخش دوم سخنان خود، به مسائل مرتبط با انتخابات پرداخت و اظهار داشت: دشمنان همواره دنبال دشمني عليه مسلمانان بوده و هستند كه بخشي از اين دشمني و جنگها؛ جنگهاي نرم و جنگ رسانه اي است.
امام جمعه يزد حفظ و افزايش اقتدار، ايجاد مصونيت فكري  از طريق روشنگري و شبهه زدائي را از جمله حركات لازم براي مقابله با دشمن دانست و از مقام معظم رهبري به عنوان بي نظيرترين انساني ياد كرد كه در اين زمينه به ويژه  در راستاي "و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه" كار كرده اند.
ناصري در ادامه به تبيبن نقشهاي مردم در جامعه  اسلامي پرداخت و تصريح كرد: ما همگي موظفيم به اين مردم خدمت كنيم و بايد تمام توان خود را در اين راه به كار ببنديم.
 استاندار يزد نيز در سخناني، سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب  به استان يزد را گرامي داشت.
"محمد رضا فلاح زاده" گفت: سفر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) دستاوردهاي بالايي در حوزه ارزشي  و معنوي داشت كه هنوز آثارش بر جاست.
وي افزود: بايد همين گونه باشد چرا كه نظامي كه مبتني بر دستورات خداوند است، با مردم رابطه خوبي دارد.
استاندار يزد استقبال مردم اين استان از مقام معظم رهبري را بي نظير توصيف كرد و با اشاره به جلسات و ديدارهاي معظم له با اقشار مختلف مردم ،اظهار داشت: نصايح و رهنمودهاي معظم له باب جديدي را در امر به معروف و نهي از منكر، توجه به صنايع مادر ، توجه به زير ساختها، حضور مردم در عرصه هاي مختلف و... باز  كرد.
وي كلياتي از دستاوردهاي سفر رهبر معظم انقلاب به استان يزد را ارائه و از احداث مخزن 100 هزار متر مكعبي آب، احداث 13 مجتمع آبرساني روستائي، كمك به ايجاد زير ساخت 5 شهرك صنعتي و اجراي 22 پروژه شهرداري به عنوان بخشي از مصوبات اين سفر ياد كرد.
احداث 29 استخر ذخيره آب كشاورزي، مرمت قنوات و احداث 13 بند خاكي، افزايش ظرفيت خط انتقال آب، احداث نيروگاه ذغال سنگ سوز طبس، احداث بزرگراه يزد- بافق، احداث باند دوم راه يزد- طبس، احداث بيمارستان 280 تختخوابي شهيد رهنمون، احداث راه آهن يزد- اقليد و اجراي خط دوم انتقال آب به استان از ديگر مصوبات سفر رهبر انقلاب به يزد بود كه مورد اشاره استاندار قرار گرفت.
 وي ميزان پيشرفت پروژه هاي استاني مرتبط با سفر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) را 95 درصد اعلام  و تصريح كرد: همه پروژه هاي ملي جز يك پروژه به مرحله اجرا در آمده  است.
در پايان اين مراسم؛ نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آيت الله ناصري  اقامه شد.