استاندار يزد گفت:

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا فلاح زاده" روز يكشنبه در مراسم گراميداشت آغازهفته دفاع مقدس كه با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، فرماندهان سپاه الغدير و نيروي انتظامي استان، مديران و جمعي از مردم شهرستان يزد برگزار شد با تبريك فرا رسيدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته مقدس سالگرد احياي فرهنگ علوي و عاشورايي، احياي دشمن ستيزي و كفر ستيزي و سالگرد خود اتكايي و جهش مقدس در عرصه خودكفايي كشور است.
وي با گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام(ره) و شهيدان والامقام اظهار داشت: پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، دشمنان منافع خود را در خطر ديدند و لذا توطئه هاي گوناگون عليه كشور اسلامي ايران آغاز شد.
وي به بيان گوشه اي از توطئه هاي دشمنان عليه نظام، از دوران پيروزي انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن پرداخت.
اين مقام مسئول گفت: در شرايط كنوني دشمنان با تحميل تحريم قصد دارند به اهداف شوم خود برسند، ولي بدانند اين ملت همانطور كه حماسه سياسي را در انتخابات خلق كردند با راهنمايي هاي رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالي) و تدبير رياست محترم جمهور، حماسه اقتصادي را نيز شكل خواهند داد.
وي رشادت ها و ايثارگري هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس را يادآور شد و افزود: رزمندگان با خدايي كردن دل و قلبشان در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل، جنگيدند و به جاي رياست طلبي، مسئوليت پذير بودند.
عالي ترين مقام اجرايي استان ادامه داد: اگر كسي در نظام جمهوري اسلامي به فكر رياست طلبي باشد به حضرت امام(ره)، شهيدان و به مؤمنان خيانت كرده است.
وي گفت: اطاعت پذيري رزمندگان از ولي فقيه به عنوان استمرار ولايت ائمه (ع) از ديگر ويژگي هاي آنان بود چرا كه آنان به دستور ولي فقيه به سوي ميدان جهاد شتافتند.
در ادامه اين مراسم يگان هاي نظامي و انتظامي با رژه مقابل جايگاه، گوشه اي از توانمندي و آمادگي هاي خود را به نمايش گذاشتند.