پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، برگ زرینی در عرصه ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان و طاغوتیان روزگار است که ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی با دلاوری، ایثار و جانفشانی آن را خلق کرد. پیام قیام مردم ایران بر علیه رژیم طاغوتی پیامی جهانی بود و بشریت را به آزادی و رهایی از بند دیکتاتوری و لجام گسیختگی حکومت های فاسد و مستبد دعوت می کرد.
دهم فروردين سال 57، سالروز قيام خونين مردم يزد بر علیه رژیم سراسر فاسد و مستبد پهلوی، نقطه عطفی در مبارزات مردم خطه دارالعباده و دار الایمان یزد در حمایت از آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به شمار می رود. قیام تاریخی مردم مسلمان و همیشه در صحنه یزد به رهبری شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی(رض)، به عنوان یار و یاور همیشگی امام راحل(ره)، با حضور گسترده مردم در مجلس بزرگداشت چهلمين روز شهداي تبريز در مسجد روضه محمديه(حظيره) همراه بود که رژیم طاغوتی را به وحشت انداخته و جمعی از مردم عزیز این دیار را به خاک و خون کشیدند. خون این شهیدان والا مقام در 22 بهمن همان سال به ثمر نشست و بهار آزادی را برای ملت رشید و سلحشور ایران اسلامی به ارمغان آورد.
لذا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام قیام دهم فروردین یزد در سال 57، از آحاد امت شهيدپرور و ولايتمدار استان دارالعباده يزد دعوت می نمایيم تا با حضور گسترده و باشکوه خود در مراسمی که به همین مناسبت، دوشنبه دهم فروردین از ساعت 8 صبح در محل مسجد روضه محمدیه(حظیره) برگزار می شود بار دیگر با آرمانهای بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، منويات رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق نمایند.
 
        محمد علي صدوقي                                                  ابوالقاسم وافي                                            محمدرضا فلاح زاده
نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد                          نماينده مجلس خبرگان رهبري                                         استاندار یزد