استاندار يزد:

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" در اين پيام آورده است:
انسانهای مومن و شريف درطول زندگاني خود، با غنيمت شمردن فرصت های ناب و سرنوشت ساز، ضمن اثرگذاری سازنده بر جامعه، نامی نیک و یادی ماندگار از خويش بر جای می نهند و  به حق زاد و توشه اي ارزنده تر از این نخواهد بود. مصداق بارز اين كلام، استانداران فقيد يزد؛ آقايان مهندس  قندهاري، دبيران، فتاح و به ويژه مهندس عبدالعلي حميديا هستند.
 مرحوم حميديا از سلك عاشقان همت پيشه اي بود كه  قبل از انقلاب شكوهمند اسلامي ، همراه با خيل عظيم مردم مومن و خداجوي اين سرزمين به مبارزه با رژيم منحوس پهلوي پرداخت و در  دوران پس از انقلاب، خدمت در سپاه پاسداران را برگزيد تا با هجوم وحشيانه رژيم بعثي عراق ،در عرصه مقدس جهاد و شهادت همچون ساير عرصه ها پيشتاز و افتخار آفرين باشد.بي شك خاطره دلاوري و رشادتهاي او در  عمليات غرور آفرين والفجر 8  هرگز از صفحه ذهن همرزمان وي  محو نخواهد شد.خستگي ناپذيري، توكل و تعهد ويژگيهاي بارز شخصيتي آن انسان  مومن و فرهيخته بود كه فعاليت خالصانه  آن مجاهد في سبيل الله را در سنگر سازندگي و عرصه هاي فرهنگي ،عمران و آباداني و تعليم و تربيت رقم زد و او را منشأ خدمات و بركات بسياري قرار داد.
 بي ترديد آنچه بيش از هر چيز موجب ماندگاري نام و ياد مرحوم حميديا و ساير استانداران فقيد در خاطر مردم خطه دارالعباده، دارالعلم و دارالعمل يزد شده ، تلاش بي شائبه و دلسوزي صادقانه اين انسانهاي مومن، بزرگوار و خدوم در استانداري يزد است كه قطعاً باقيات الصالحاتي براي آن عزيزان مي باشد.
اكنون كه از خدمت خالصانه به مردمان اين ديار سخن به ميان رفته است، نبايد از ياد و نام شهيدان معزز و والامقام جوكار(موحدين)، فرگاه، محمد حسيني، ميرحسيني و عباسي- اين راست قامتان جاودانه تاريخ و متنعمين بر خوان كرامت الهي - و همچنين متوفيان استانداري غافل شد.
 اينجانب ياد و خاطره شهداي عزيز و والامقام، استانداران فقيد و كاركنان متوفي استانداري يزد را ارج نهاده، ضمن آرزوي علو درجات براي اين عزيزان سفر كرده، از عموم مردم متدين و انقلابي يزد دعوت مي نمايم تا در مراسمي كه به همين منظور  ساعت 21  روز يكشنبه مورخ 23/4/1392 در محل حسينيه حضرت آيت الله صدوقي(ره)(جنب مسجد حظيره) برگزار مي شود، حضوري پر شور و گسترده داشته باشند.
موفقيت روز افزون همگان را از درگاه خداوند قادر متعال مسألت مينمايم.