دیدار مدیر عامل صندوق ملی محیط زیست با استاندار یزد

"امیر ارسلان مهاجری طهرانی" مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست به همراه هیئتی با "محمد علی طالبی" استاندار یزد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در  نشست مشترک با مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست با بیان اینکه یزد پایلوت مباحث مختلف محیط زیستی است عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه محیط زیست، توجه ها به این حوزه در بخش های مختلف و مقابله با آسیب های زیست محیطی را در دستور کار خود قرار داده ایم و اقدامات جدیدی را در یزد سامان داده ایم.
دکتر طالبی همچنین با اشاره به  اقدامات صورت گرفته از سوی مدیر کل اداره محیط زیست استان عنوان کرد: مدیریت این اداره کل توانسته در زمینه جلب توجه اصحاب صنعت به مسائل زیست محیطی موفق عمل کنند.
مهاجری طهرانی نیز با بیان اینکه استاندار یزد یکی از استاندار های محیط زیستی کشور است عنوان کرد: آمادگی کامل برای توسعه همکاری ها و حمایت از طرح های محیط زیستی  یزد را داریم.
شایان ذکر است توافق به منظور اجرای کامل تفاهمنامه های قبلی و همچنین تداوم همکاری ها و مساعدت صندوق به خصوص در حوزه پسماندهای صنعتی از جمله تفاهمات و مباحث مطرح شده در این نشست بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات